De ce nu citesc serii?

De ce? De ce? Acum ce este greșit cu seriile?
Nimic, eu am o obsesie cu seriile. 
Mulți îmi spun să citesc ”Instrumente Mortale” sau ”Game Of Thrones” sau ”Harry Potter” și am zis să le încerc, dar ce am reușit? Nu. Făcusem mai de mult un tag în care spuneam că seriile ”Instrumente Mortale” și ”Game Of Thrones” nu mă atrag... (click aici


Nu mi-au plăcut niciodată seriile. Seriile mi se par așa complicate și aici mă refer la seriile de +5 cărți. În mare parte am o problemă cu seriile care nu sunt traduse complet, cu seriile în care nu s-a terminat de scris un volum, seriile care abia încep ș.a.m.d.


1. Seriile care nu sunt traduse complet.

  • Aici mă refer la seriile care conțin peste 4 volume și în română sunt traduse doar 2, urăsc să mă apuc de o serie atunci când știu că nu este tradusă complet. De multe ori încep cu prima carte și nici nu îmi dau seama când am ajuns la ultima (asta în cazul fericit)  și mă prinde acțiunea, mă atașez de personaje, vreu să știu pentru numele lui Dumnezeu ce se întâmplă mai departe, dar NU. Pentru că celelalte volume încă nu s-au tradus la noi. Aș putea cumpăra cărțile în engleză pentru a le termina, dar nu s-ar potrivi ca aspect și aici din nou apare o problemă, să se vadă urât la mine în bibliotecă??

2. Seriile în care nu s-au terminat de scris 1/2 volume.


  • Asta este și mai grav ca cea menționată mai sus, măcar știu că la condiția de sus pot citi continuarea în engleză, dar în situația aceasta ce fac? Aștept încă 2-3 ani până se publică următorul volum, nu?

  • Ex. Am citit primele 2 volume din ”Fluturi” (știu că este o trilogie) în 2014 și aparent ”mi-a plăcut” și eram curioasă ce se întâmplă, cum rămâne situația? Însă autoarea, Irina Binder, a publicat abia în 2016 volumul 3. Really? Doi ani ca să aflu continuarea?

  • Nu pot spune că am uitat ce se află-n carte, doar că mi-am pierdut interesul pentru această trilogie, am volumul 3 cumpărat, dar ceva mă face să nu-l citesc...parcă nu vreau să mai știu ce se întâmplă...Prefer să fie publicate toate cele 3/4/5/6 căți înainte să le cumpăr eu.

3. Seriile care abia încep.


  • În mai s-a publicat cartea ”Banda celor șase ciori”, abia a apărut și deja toată lumea l-a citit, mai puțin eu. Eram așa încântată că pot să îmi iau și eu această carte, până am observat ”VOL. 1” nuuuuuu. De ce? Vreau să mă bucur și eu de o carte bună și aceasta face parte dintr-o serie...Oameni buni, arată prea bine cartea.  Volumul 1...nu știu câte sunt în total, dar sigur sunt mai multe și nu sunt încă publicate. Eu termin de citit prima carte și după aștept un an pentru următoarea și tot așa?

  • Banda celor șase ciori nu este singura carte awesome pe care am descoperit-o,  am văzut și ”Penryn și sfârșitul lumii” de Susan EE, adică seria/trilogia ”Îngeri căzuți”, tot un singur volum a fost publicat...la fel ca și la cealaltă carte...

  • Dacă știți când o să fie și restul cărților publicate din aceste două trilogii/serii să-mi lăsați în comentarii mai multe informații, vreau să mă apuc și eu de aceste cărți.



4. Cărțile care nu se potrivesc într-o serie.


  • Să vă prezint cel mai rău caz posibil. Tu, mare colecționar de serii, începi să aduni o nouă serie în biblioteca ta și ai strâns până acum primele două volume, ce să vezi? Al treilea volum este minuscul, ce faci?

  1. Faci o criză ca tot cititorul, care îți va trece după câteva săptămâni.
  2. Te lași de serie.
  3. Îi dai foc.
palarisme.ro

Câte serii aveți? (complete) Ați întâlnit probleme de genul?

You May Also Like

13 comentarii

  1. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: ROMANIA
    with the number: 267
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by giving them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. thank you
    Have a great day
    friendly
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "Directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a degree for your site
    http://nsm08.casimages.com/img/2016/01/30//16013012091318874513934307.png
    ++++++

    Buna ziua!
    Bine ați venit la "Directory blogspot"
    Suntem încântați să accepte blog-ul dvs. în Divizie: ROMÂNIA
    cu numărul: 267
    Sperăm că veți ști site-ul nostru de la voi prieteni,
    Invita-ti prietenii, oferindu-le "premiul Directory"
    Aceasta este singura modalitate de a extinde site.
    Activitatea este doar prietenos
    Important! Nu uitați să urmați blog-ul nostru. mulțumesc
    Au o zi mare
    prietenos
    Chris
    Pentru alți bloggeri care citesc acest text vin-registru
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Să urmeze blog-ul imperativa nostru pentru a valida înregistrarea
    Va multumim pentru intelegere
    ++++
    Obține un preț special "atribuire director", pentru blog! cu complimente
    Toate cele bune
    Chris
    O plăcere să vă oferim un grad pentru site-ul dvs.
    http://nsm08.casimages.com/img/2016/01/30//16013012091318874513934307.png

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Stiu ce zici, dar nu prea ma pot abtine.
    Cat despre Banda celor sase ciori.. stiam ca sunt doar doua volume, al doilea trebuie sa apara lunile astea in strainatate.
    Am citit seria cu Penryn in engleza si mi-a placut mult, eu o recomand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă înțelege și pe mine cineva, ahaha ♥
      Mi-a mai spus cineva despre ”Banda celor sase ciori”, cred că o să o iau cât de curând! :)) Ai citit-o?

      xoxo

      Ștergere
  3. Banda celor șase ciori. Un cuvânt. Geniala. UNDE I AL DOILEA VOLUM?! :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa super este?? Vreau să o iau și eu :)), dar am citit foarte mulți monstruleți în ultima perioadă și cred că o să o iau după câteva luni.

      Lecturi frumoase :D

      Ștergere
  4. Și cât despre serii, am doar două complete. Seria Materii Întunecate si seria Labirintul. La Labirint am avut o problema pentru că am primul volum in hardback si celelalte două în paperback. Nu am putut găsi decât volum doi în hardback, așa că am zis să iau următoarele volume în paperback. Sincer, pe mine nu mă deranjează să fie diferite. Singura chestie pe care o aveam în minte când le am cumpărat pe ultimele era ca o sa fie un alt traducător si îmi era ca nu o să fie la fel de bine, dar uite că a fost si am trăit fericiti până la adânci bătrâneți. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am doar trei serii incomplete, dar o să reușesc să le iau pe toate. Îi bine dacă nu te deranjează aspectul în legătură cu seriile :)).


      xoxo

      Ștergere
  5. Hihi, ce articole drăguțe! Să mai scrii postări de genul!
    Nici eu nu suport chestiile astea. Dacă aşa se întâmplă, mă dau bătută şi voi încerca poate peste câțiva ani să-mi achiziționez seria, ca să fie completă.
    Oh, nici mie nu-mi plac seriile care se lungesc, dar am bătut un record de 11 volume, care mi-au plăcut la nebunie şi nu regret că le-am citit.
    Lecturi frumoase! Te invit să arunci un ochi peste blogul meu, dacă vrei. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că multor persoane le plac postările de genul :3 o să mai fac sigur :)
      Nici nu știam că ai un blog, omg. Sigur o să dau o fugă și pe al tău.

      Lecturi frumoase :3 xoxo

      Ștergere
  6. Eu nu am nicio serie completa, sunt genul de cititor care nu vrea sa astepte ani pentru un nou volum publicat...

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt exact ca si tine , prefer sa imi cumpar toate cartile din aceea serie pana la ultima iar apoi sa ma apuc de ele , pentru ca gasesc enervant faptul ca raman in suspans 1 an sau mai mult pana la publicarea urmatorului volum . Mai bine sa le ai pe toate si sa le citesti succint decat sa citesti un volum anul asta , apoi urmatorul la anul , pierzi timpul in care poti citii altceva recitind primul volum ca sa stii exact cu ce te confrunti in al 2-lea .

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt exact ca si tine , prefer sa imi cumpar toate cartile din aceea serie pana la ultima iar apoi sa ma apuc de ele , pentru ca gasesc enervant faptul ca raman in suspans 1 an sau mai mult pana la publicarea urmatorului volum . Mai bine sa le ai pe toate si sa le citesti succint decat sa citesti un volum anul asta , apoi urmatorul la anul , pierzi timpul in care poti citii altceva recitind primul volum ca sa stii exact cu ce te confrunti in al 2-lea .

    RăspundețiȘtergere