Liebster Award Nomination

Asta e nouă pentru mine. Nu am mai văzut postări de genul, prima dată când sunt nominalizată la un astfel de ”tag”?

Mulțumesc suuuper mult Roxi (de pe blogul Gânduri despre cărți...) am primit niște întrebări drăguțe de la ea. Să nu vă plictisesc și să trec direct la subiect.










Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

  1.  Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
  2.  Listează regulile în postarea ta.
  3.  Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
  4.  Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
  5.  Scrie zece lucruri random despre tine.
  6.  Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.
  7.  Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.
10 lucruri random despre mine:
  1. Nu-mi plac biografiile.
  2. O ador pe Gillian Flynn.
  3. Nu vreau să locuiesc în România.
  4. Vreau să am o carieră în domeniul psihologiei.
  5. Pasiunea pentru cărți s-a evidențiat acum doi ani.
  6. Ascult pagan metal.
  7. Iubesc genul Horror&Thriller&Mystery
  8. Jocurile pe playstation îmi ocupă mult timp. La fel ca și cărțile.
  9. Am un tatuaj, posibil să mai urmeze unul vara aceasta.
  10. Nu-mi place căldura, prefer să fie super frig.
Întrebările la care am răspuns:

1. Gusturile se educă sau nu se discută?

  • Nu se discută, clar. De ce? Fiecare dintre noi avem concepții și preferințe diferite. Să iau ca exemplu cărțile, eu ador cărțile horror, pe când altcineva preferă fantasy, or smth sau când vine vorba de muzică; eu ador muzica rock, pe când altcineva preferă dubstep. Gusturile nu se discută, 
  • ” Trebuie să înţelegem că încă evoluăm. ”

2.Dacă ai putea să fii în pielea unui personaj pentru o zi, cine ai fi?

  • Lisbeth Salander, nu vreau să intru în detalii aici :))). Pur și simplu ea mi-a venit în minte acum.


3.Cum definești o carte bună?

  • Acțiunea bună, să te țină în suspans mereu, să fie ceva nou, nu aceleași tipologii și subiecte. O carte bună mi se pare atunci când are ceva nou în ea, când nu este la fel ca restul.
4. Ce părere ai despre John Green?
  • John Green e super. Cărțile lui sunt ușoare, mai ales în original. Am de la el trei cărți: 
  1. Sub aceeași stea
  2. De 19 ori Katherine
  3. Căutând-o pe Alaska
  • Am citit ”Sub aceeași stea”, ”Căutând-o pe Alaska” și ”Orașe de hârtie”. Ce pot spune? Mi-au plăcut sunt simpatice, dar nu trec așteptările mele, cărțile sunt simple, dar bune.

5. Ai vreo carte care ți-a schimbat modul de gândire?
  • Încă nu am citit o carte de genul, dar cred că după ce voi citi ”Jurnalul Annei Frank” o să-mi pun câteva întrebări. 

6. Cum crezi că am putea promova autorii români contemporani?
  • Rușine mie!! Am citit doar 4-5 cărți de la autorii noștrii și anume:
  1. Octopussy- Cristina Boncea
  2. Becks merge la școală- Cristina Boncea
  3. Vrum-vrum- Cristina Frîncu aka Rockozaur
  4. Bagdad- Iulia Modiga
  5. Epitetele Iubirii- Cristi Giambașu
  • Urmează să mai citesc: ”La o țigară cu umbrele” pe care am solicitat-o de la editura Herg Benet și altele de la această editură.
  • Hmm, cum am putea să-i promovăm...să-i susținem mai mult, să încercăm să citim mai multe cărți de la ei...chiar nu știu...nu prea sunt așa multe cărți care îmi plac...chiar nu știu aici.
7.De la ce cartea aveai așteptări foarte mari și te-a dezamăgit?
  • De la minunăția aceasta:
  • Am citit-o doar pentru că tu, Roxi, ai recomandat-o într-un tag și tot auzisem de ea, dar din păcate nu este ce mă așteptam...

8. De obicei, dacă nu-ți place o carte, n-o mai citești sau o termini în speranța că îți va plăcea, într-un final?
  • Înainte o citeam până la capăt, doar ca să îi acord o șansă. Citeam greu, dar voiam să o termin. Acum nu mai fac asta, o las acolo unde îi este locul, deoarece am prea multe cărți care mă așteaptă și nu merită să-mi pierd timpul cu o carte inutilă.
9. Cum ți-ai îndemna copiii să citească?
  • Asta e ceva de genul: ”Chiar dacă vor sau nu, ei o să citească și punct.” :)) Pur și simplu o să cumpăr cărți pentru vârsta lor, de mici, să le citesc seara și să le ofer tot ce este legat de literatură, nu o să fie alegerea lor, dar o să citească. Garantez!
10.Ai vreo problemă cu înjurăturile în cărți sau ți se par firești?
  • Chiar niciuna, îmi plac cărțile de genul, nu doar dragoste și chestii drăguțe. Prefer una cu limbaj licențios , decât una siropoasă și întâmplări vesele. Boooooored.
  • Știu că ție nu îți plac, tocmai ce spuneam la numărul  1.
Am adoooorat asta, la nebunie! Mulțumesc, din nou, Roxi! ♥

Întrebările mele pentru nominalizați (chiar nu știu dacă mai este cineva):
  1. Care sunt cele 5 cărți preferate pe care le-ai citit?
  2. Ce părere ai despre Gillian Flynn?
  3. Ce părere ai despre o carte cadou de ziua ta sau preferi altceva în loc de cărți?
  4. Semne de carte sau îndoitul paginilor?
  5. Îți place să împrumuți cărți de la bibliotecă?
  6. Hainele sau cărțile? Pe ce dai mai des banii? :))
  7. Care e cea mai urâtă copertă de carte, pe care o ai în bibliotecă?
  8. Cui ai vrea să îi iei un interviu? (autor)
  9. Îți place să dai comandă de cărți online sau pur și simplu din librării?
  10. De ce citești?
Chiar nu știu dacă mai sunt persoane disponibile, eu îi nominalizez pe ei și dacă deja au făcut asta, îmi pare rău:


You May Also Like

4 comentarii

  1. Uite așa am mai aflat câte ceva despre tine... ��
    (Ai vreo doua mici greșeli de tipar.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam ce ai aflat? Totul ok :))?
      (le-am corectat, dacă mai sunt spune-mi)

      Ștergere
  2. Woo, ce mă bucur că ai răspuns la întrebări! Uff, chiar îmi pare rău că n-ai perceput "Mănâncă, roagă-te, iubește" așa cum am perceput-o eu, dar mna, vedem și gândim din alte perspective fiecare dintre noi.

    Acum să trecem la ce mă interesează cu adevărat. Wut, ai un tatuaj? Aștept să îmi scrii și să îmi povestești despre el! :))

    Pupici și mult spor cu blogul! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă așteptam la altceva, sincer! Credeam că o să fie ceva mai interesant, să mă țină cu sufletul la gură, dar tot ce a reușit a fost să mă plictisesc și să facă să treacă timpul suuuper greu :(.
      Imediat vin pe chat, haha!

      XOXO, lecturi plăcuteee ♥ și mulțumesc :D

      Ștergere