Nu-mi plac monștrii?



Monștrii...aceștia sunt monștri!
Mulți dintre voi cred că îi cunoașteți, așa-i? :))
Ce este cu titlul? Tocmai am aflat că nu-mi plac cărțile MARI. Cărțile de +400 de pagini. 

ȘOC ȘOC ȘOC

Pur și simplu îmi pierd interesul pentru acea carte (cartea de +400pg), să nu o punem în discuție și pe Gillian Flynn, să nu exagerăm. Gillian Flynn are cărți de 484, respectiv 616 pagini (vorbesc despre Dark Places & Gone Girl). 
Prefer să citesc o carte de maxim 400 de pagini, decât una de 500-600, nu-mi place. Mă plictisesc ușor, nu îmi vine să citesc o carte din cauza mărimii, nu știu de ce. 

Mă omoară când știu că am o carte de 520 de pagini care mă așteaptă în biblioteca și nu numai! Am câțiva monstruleți de genul în bibliotecă (dacă vreți pot face o postare separată) pe care vreau să-i citesc și știam că sunt imense când le-am cumpărat, știam!!! Am auzit la altcineva, am mai citit o recenzie, am văzut o recomandare etc și așa m-au corupt toți și m-am ales cu monștrii la ușa mea. Ce să vezi!

Posibil această ”neplăcere” din cauza timpului, prefer să citesc trei cărți în loc de una, prefer să îmi petrec timpul pierdut cu o singură carte, în compania altor trei. Prefer să recuperez timpul!

Altă problemă ar fi că eu cumpăr extrem de multe cărți în ultimul timp, imposibil să nu comand +10 cărți într-o lună, pe puțin. Se adună în bibliotecă și rămân singure acolo și doar cu gândul: ”O să te citesc”, ”O să mă apuc de tine curând”. MINCIUNI!!! Nu te apuci de ea, o să îți cumperi încă enșpe mii de cărți și o să uiți de mine!!!

De ce să car după mine o carte de 600 de pagini, când pot iau 4 diferite. Dacă nu-mi place cartea de 600 de pagini, ce fac?


Sper să nu vă supărați când citiți asta, îmi place enorm să citesc, dar nu îmi plac monștrii. Really
Sunt și printre voi persoane care preferă cărțile până în 400pg sau doar eu am această chichiță prostească?


You May Also Like

8 comentarii

  1. Hmm... mie unul nu pot spune ca îmi plac, dar nici ca îmi displac. Dacă subiectul cărților e interesant și captivant, as citi și o mie de pagini. Citesc acum o carte cu 900 de pagini și îmi place super mult! Am mai citit cărți cu +400 pg. Și mai am pe lista câteva din categoria asta. Depinde de fiecare persoana acum...
    P.S.: Ar trebui sa mai faci postări de genul. ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rareori găsesc cărți groase care să-mi și placă, dar când găsesc ceva, termin! :))
      O să mai fac postări de genul. :)

      xoxo

      Ștergere
  2. Mie nu-mi pasa de numarul paginilor.Daca subiectul carti m-a captiveza poate sa aiba si 1000 de pagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta voiam să zic, când este un subiect interesant nu mai ții cont de nr de pagini, dar nu sunt multe cărți care îți dau acest sentiment.

      Ștergere
  3. Ioi, credeam ca sunt singura :))) Si eu ma plictisesc destul de repede, mai ales daca o carte are peste 400 de pagini, pur si simplu parca nu am chef de ea. Rare sunt cazurile in care o carte te captiveaza, in ciuda faptului ca numarul paginilor este extrem de mare. Atunci da, citesc cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa și la mine, credeam că o să primesc doar comentarii răutăcioase :))

      Ștergere
  4. Sunt intre 400 si 500 de pagini , depinde de cat de infocata devine actiunea din acea carte si cat de determinata sunt sa o citesc . Pe de o parte si pe mine ma oboseste sa stiu ca mai am inca 300 si ceva sau mai multe pagini de citit daca nu mi se pare ca merita sa o termin mai bine o pun deoparte pentru situatiile de urgenta ( momentele cand nu mai ai bani de carti ) , pe de alta parte daca cartea e intr-adevar buna si chiar merita citita , ajungand la final chiar imi doresc sa nu fi avut doar 400 de pagini ci chiar mai mult .

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt intre 400 si 500 de pagini , depinde de cat de infocata devine actiunea din acea carte si cat de determinata sunt sa o citesc . Pe de o parte si pe mine ma oboseste sa stiu ca mai am inca 300 si ceva sau mai multe pagini de citit daca nu mi se pare ca merita sa o termin mai bine o pun deoparte pentru situatiile de urgenta ( momentele cand nu mai ai bani de carti ) , pe de alta parte daca cartea e intr-adevar buna si chiar merita citita , ajungand la final chiar imi doresc sa nu fi avut doar 400 de pagini ci chiar mai mult .

    RăspundețiȘtergere