Știi cum să-ți cumperi multe cărți cu bani puțini? Te învăț eu!



Salvează-ți banii, cumpără cu cap!

Poate mulți știți deja cum să faceți asta, nu?
Toți vrem cărți ieftine, cât mai multe cărți ca să ne satisfacem, să avem ce devora, vrem mâncare pentru creier!

Am să-ți spun câteva secrete pe care și eu le-am aflat de la alții.

A N T I C A R I A T E - un cuvât așa frumos, mai ales când te gândești ce minunății adăpostește.

Mulți se plâng că sunt prea scumpe cărțile, de aceea nu citesc, aveți la dispoziție mii de anticariate online, unde, surprinzător pentru voi, se află mii de cărți noi la prețuri mici. Eu înainte cumpăram cărți online de pe diferite site-uri la prețuti întregi, până am descoperit acest anticariat: http://www.targulcartii.ro. Cei de la TârgulCărții au cele mai bune cărți, au cărți de anticariat și cărți de librărie, la prețuri foarte bune pentru orice bunzunar. 

Alt anticariat ar fi http://www.printrecarti.ro, la fel ca și TârgulCărții, anticariat și librărie. Sunt sigură că ați auzit de ele, dar ați dat vreodată comandă de pe ele? Ați văzut câte cărți minunate adăpostesc aceste anticariate, la niște prețuri super.

Mulți dintre voi vă plângeți că nu aveți anticariate în oraș, dar câți din voi ați căutate anticariate online? 


Nu este o postare extrem de lungă pentru a vă băga pe gât aceste anticariate, doar vreau să vă aduc la cunoștință aceste informații. Ați putea să vă salvați portofelul :)) și să vă umpleți biblioteca. Toată lumea vrea asta, nu?

Acum nu spun să nu cumpărați de pe elefant/libris sau diferite editurii online, dar unele cărți se găsesc și la prețuri extrem de mici și ați putea profita de asta și să dați banii pe cărțile care abia au apărut.

Eu v-am adus aceste informații la ureche, iar voi faceți ce credeți. 

O mică întrebare: Câți dintre voi ați dat comandat de pe aceste anticariate?










You May Also Like

7 comentarii

  1. Eu mi-am luat niste carti de pe printrecarti.ro , mai exact 10 carti cu 60 de lei, ceea ce e foarte ieftin iar cartile sunt in stare foarte buna. Merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se par tare drăguțe cărțile de la anticariatele astea, plus că de multe ori găsești cărți apărute recent sau care arată de zici că-s noi. Dar uneori iei țeapă și cu anticariatele, așa că mai bine dai un search și pe elefant să vezi dacă nu cumva au reduceri și s-ar putea să găsești unele cărți chiar mai ieftine.

    P.S. Te-am nominalizat la un tag: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/08/the-book-blogger-memory-challenge-tag.html Sper să-l faci, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea am vorbit doar despre aceste două anticariate, deoarece am încredere în ele. Mai ales @târgulcărții, au cărți noi, în stare perfectă la preți foarte mic. Mi se pare o metodă super bună de a economisi.

      Ce greu mi se pare tag-ul, ahaha :)), dar e așa cuteee :3 O să-l fac cu drag, mulțumesc pentru nominalizare! ♥ Adooor tag-urile!!!

      Lecturi frumoase, xoxo!!

      Ștergere
  3. Am intrat si eu de curiozitate pe aceste anticariate online. Am gasit cateva carti dragute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana acum nu am comandat carti de pe anticariate, dar am vazut ca sunt destule carti interesante. Multumesc pentru anuntul dat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu devin incetul cu incetul client fidel celor de la targul cartii si printre carti. Urmaresc zi de zi noutatile in speranta ca-mi face vreo carte cu ochiul si mai dau o comanda :)). In plus, cartile sunt intr-o stare foarte buna.

    RăspundețiȘtergere