Book Haul January (15 cărți) + TBR



Luna aceasta aproape că nu am primit nicio carte de la sponsori. Nu am mai cumpărat de mult niște cărți, iar luna ianuarie a fost una plină de cumpărături.


Am promis că voi încerca să fac eu pozele de data aceasta, însă am ratat 4 dintre ele și una este dată.
Să nu vă faceți speranțe prea mari, deoarece nu am reușit să fac ceva wow cu cărțile. Pozele sunt simple, dar în viitor o să încerc să le pun în evidență.

Primele cărți din luna ianuarie le-am primit de la noul meu sponsor, anume Editura All! 

1. „Central Park” & „Nono” 


„Nono” este la colega mea de blog, iar „Central Park” o să fie pe lista mea de TBR pentru februarie. Am auzit că „Central Park” este foarte bună. Voi le-ați citit?

2. Flori pentru Algernon


Aceasta am luat-o de ziua mea, doar trebuia să-mi fac și eu un cadou, nu? 
Dacă nu mă înșel mi se pare că aceasta este și prima carte pe care am citit-o în ianuarie. A primit  🐯🐯🐯🐯🐯/5 pe Goodreads. Poate luna aceasta vine și o recenzie a cărții. Vreți?

3. Nu mă tem

Am avut și un concurs cu cartea lui Silviu. Cartea este apărută de curând la Libris. (click aici)
Cartea am primit-o de la autor spre recenzie. Mama a citit deja cartea și tot îmi spunea să o citesc și eu mai repede că nu are cu cine vorbi despre ea, până și mama îmi dă spoilere!!!
 În seara aceasta voi posta și un nou interviu cu Silviu!! Hihi


4. „Toată lumina pe care nu o putem vedea”, „ Assassin'S Creed Renașterea”, „Vicky, nu Victoria” și „Insomnii”


Acestea sunt cele 4 cărți de care am uitat atunci când am făcut pozele.
Primele 3 sunt cumpărate de mine de pe elefant, când au fost ofertele alea mari. 
Assasins's Creed am primit-o de la cei de la Cărți cu Colți.

5. „Maturitatea” și „Prieteniile Toxice”


Ambele le-am luat de la chioșcuri. Mai târziu vă vorbesc despre ele într-o postare separată.

6. „Will Grayson, Will Grayson” & „Toate acele locuri minunate”


Toată lumea vorbește despre „Toate acele...” și dacă tot era 19 lei, de ce nu?
Același preț a avut și „Will Grayson”, dar pe aceasta am luat-o de curând tot de pe elefant. Mai am nevoie de o carte de a JG și am colecția completă... bine că nu vreau „Orașe de hârtie”.

7. Și am privit cu toții spre cer


Am vrut cartea de când a apărut. Arată așa de cute în realitate... din păcat de la Epica am doar 2/3 cărți cred... 

8. Daneza


Pe lângă că are un subiect extrem de interesant, mai este și hardcover!! Nu aveți idee cât m-am bucurat când am văzut-o în pachet :))
Cartea asta arată super și o voiam de o eternitate! 

9. Jurnal


Am vrut să încep cu altceva de la Palahniuk, dar dacă asta am găsit. Asta să fie! :)

Acestea sunt cărțile pe care le-am adunat luna aceasta. După cum vedeți s-au strâns câteva și chiar puține de la sponsori.
Voi ați citit ceva de aici? Dacă vreți îmi puteți lăsa și mie câteva păreri în cometarii! :D




Cele 4 cărți vreau să le termin în februarie, iar „Toate acele locuri minunate” o am de terminat, mai am 150 de pagini.

Voi ce citiți?


You May Also Like

2 comentarii

  1. " Central Park" este superba. Musso este genial.
    Nu strica sa te grabesti cu recenziile :P
    Lectura placuta in contonuare!

    RăspundețiȘtergere