August Book haul (18 cărți)


Deja suntem în septembrie, trebuia postat acest bookhaul pe 31 august, dar am uitat. Inițial nu voiam să-l fac, deoarece nu știam ce cărți mi-am luat și credeam că sunt 4-5, dar se pare că sunt muuulte cărți și luna aceasta.

Degeaba îmi propun să nu mai cumpăr cărți până nu le termin, nu pot!

Să trecem direct la cărți zic, nu?

Primele pe care le-am primit luna aceasta au fost ”Locuri întunecate” (vezi recenzia aici) și ”Fata dispărută” (vezi recenzia aici) pe care le-am primit ca sponsorizare de la târgulcărții.ro.


Deja știți că am adorat cărțile lui GF, dar se pare că mai este o carte de la ea, care nu este tradusă la noi. Posibil să o iau în engleză și pe aceea.


Acestea patru sunt primite tot ca și sponsorizare, de la Editura Litera, eu am ales primele trei cărți și mi-au trimis și ”Inteligența personală”. Dintre acestea patru, am citit doar ”Maestra” (vezi recenzia aici) și aproape termin ”Elizabeth a dispărut”. 
Nu știu dacă să fac o recenzie despre cartea „Inteligență personală” sau doar să vă prezint câte ceva despre ea, doar să vă arăt, ca un mic ”comentariu”. Vreți?


Daaaa, încă două cărți de la autorii noștri. :) 
Știți că i-am luat un interviu lui Valentin (vezi interviul aici), care a prins suuper bine la public, v-am spus că este cel mai bun interviu de până acum, toate meritele sunt ale lui. Așa că am luat cartea lui ”La o țigară cu umbrele”, pe care cei de la Herg Benet mi-au oferit-o spre recenzie. Curând o să apară o postare legată de această pagină, deoarece nu mă simt în măsură să-i fac o recenzie acestei cărți. 
Indiciu: Este de bine!

Cartea ”Toate sfârșiturile sunt la fel” am primit-o de la Andrei, în schimbul unei recenzii, spre rușinea mea nu am apucat să citesc nimic din ea, dar luna aceasta sunt sigură că o să-i fac o recenzie.
Voiam cartea asta super mult, majoritatea recenziilor pentru această carte au fost negative(cele pe care le-am citit eu) și mă întrebam ce este greșit la ea. Cartea arată super bine, la aspect și format, nu mă așteptam la asta. Sper să reușesc să o citesc!


Mi-am mai luat trei cărți din această colecție ♥ Colecție pe care în momentul de față o ador. Am doar șapte cărți din această colecție, dar o să apară mai multe în bibliotecă imediat ce mai trec pe la anticariat. Acestea le-am primit la un schimb.


Țin minte că au fost niște oferte uriașe pe elefant și am cumpărat aceste cărți, bine mai erau două, dar se pare că cei de la elefant nu au vrut să mi le mai livereze. Nu am auzit nimic, de niciuna. Voiam niște cărți horror și am găsit aceste cărți.
De cartea „Sfârtecări” am auzit de la Cristina și descrierea m-a făcut să o vreau și mai mult :)), mai ales că este un monstru de 700 de pagini, la fel ca și ”Relicvele altarului” care are 656 de pagini. Minunat, nu?
Am citit deja ”Play-back” și nu m-a impresionat cu nimic...nici nu știu de ce aveam așteptări așa de mari de la ea...
Sunt curioasă cum este ”Inimă vinovată”...formatul ei m-a cam uimit, e de rău..
Am dat 19 lei pe toate + una pe care nu pot să o arăt.

Pe acestea le-am lăsat pentru sfârșit :) 
Daaaa, am reușit și am luat trei cărți, de la trei autori pe care vreau să-i citesc (vezi aici) și au mai rămas patru autori. Yeeey
Vreau să mă apuc astăzi de ”Cărți sau țigări” și să-i fac o recenzie săptămâna aceasta.
Inițial voiam să iau altceva de la Julian Barnes, dar am găsit doar cartea aceasta. Cărțile le-am primit de la târgulcărții.ro

Puteam să iau orice carte de la Rodica, dar am văzut că mulți mi-ați recomandat această carte, deci am luat-o pe aceasta. Aveți cărți preferate de la ea? Să-mi lăsați în comentarii dacă da, cred că o să mai comand câteva de la ea.


Acestea au fost toate cărțile pe care le-am adunat luna aceasta, multe fiind de la sponsorizări :)), dar am cumpărat și eu patru cărți. Inițial mă așteptam să adun 4-5 cărți, dar se pare că sunt 18...Nțnț

Voi câte cărți ați adunat luna aceasta?

You May Also Like

14 comentarii

  1. Super treaba cu sponsorizarea. Ai multe de castigat din ea.
    Foarte multe carti bune! Spor la citit in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, dar uneori se aglomerează muulte și nu am timp de toate și mă simpt prost că nu le fac fac o recenzie imediată.
      Tu ce cărți ți-ai luat?

      Lecturi frumoase! :)

      Ștergere
  2. La cât mai multe cărți să ai! Eu am adunat vreo 10 cărți în luna august. Mi-ai dat idee să citesc și alte cărți de care nici nu am auzit. Pot să te întreb ceva ? În ce constau sponsorizările ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sponsorizările sunt cărți primite ”moca” de la diferite edituri/librării pentru a le face o recenzie în schimb și pentru a le face publicitatea respectivelor editurii/librării.

      Ștergere
    2. Am înțeles, dar cum poți face asta ? Trebuie să ai o pagină cunoscută sau cum ?

      Ștergere
  3. Ai adunat cateva! :)
    Eu am adunat cam 16-17 si sunt tare mandra de ele. Printre acestea se numara si doua pe care le detii tu: "Elizabeth a disparut" si "Toate sfarsiturile sunt la fel".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuu, dacă le citești înaite mea să-mi lași o mică părere. ♥

      Lecturi frumoase. ♥

      Ștergere
    2. La cat timp am in ultima vreme, sigur le citesti inaintea mea.
      Lecturi frumoase si tie! ☺

      Ștergere
  4. Omg dar nu sunt deloc putine. Sunt curioasa cate ai ajuns sa detii pe parcursul intregi veri. :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În total 46, luna iunie a fost una mai goală :))
      Tu câte ai adunat?

      Ștergere
  5. Superbe cărți, pe câteva le-am citit! Uhm, abia aștept să-mi citești cartea, sincer, sunt curios ce părere o să ai! :) Lecturi minunateee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am de terminat acum două cărți, micuțe, și imediat mă apuc de ea. :) Abia aștept să descopăr ce este în ea. ♥

      Lecturi frumoase! ♥

      Ștergere
  6. Doamne, tu ai strans 18 carti doar luna august si eu de abia am strans 17 tot anul :( Vreau carti!!
    Din pacate n am citit nimic de Gillian Flyn, dar la cum vorbesti despre ea m ai facut curioasa. Cat de curand o sa pun eu mana pe carte de-a ei. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne, tu ai strans 18 carti doar luna august si eu de abia am strans 17 tot anul :( Vreau carti!!
    Din pacate n am citit nimic de Gillian Flyn, dar la cum vorbesti despre ea m ai facut curioasa. Cat de curand o sa pun eu mana pe carte de-a ei. :))

    RăspundețiȘtergere