Închiderea blogului

Ciao,
vreau să vă anunț câte ceva despre ce se va întâmpla cu blogul, deoarece pe facebook postarea se va pierde, am zis să las aici o ultimă postare. (penultima, deoarece voi anunța câștigătorii).

Azi, 02.07.2016, blogul va fi închis. Nu pentru totdeauna, keep calm!
În schimb, nu voi mai posta până în septembrie sau poate mai devreme. De ce?
Nu știu dacă aâi observat, dar nu prea sunt așa multe postări pe blog și ar trebui să fie minim 3 postări pe săptămână, la ore fixe! Vreau să orgaizez totul, să fac cât mai multe postări în timpul acesta pentru voi. Mai ales recenzii. Recenziile, din punctul meu de vedere, mi se par foarte urâte, parcă nu vă prezint totul, nu detaliez, mi se par foarte simple. Știu că pot să vă ofer ceva mult mai frumos și mai bun. De aceea vreau să aveți răbdare, deoarece va urma ceva mult mai bun.

Bun, cu postările am rezolvat, v-am explicat cum stă asta. Acum urmează partea mai interesantă. Aspectul! Ok, înainte îmi plăcea extrem de mult cum am aranjat blogul, negru, cum îmi place mie, am pus chestiuțe drăguțe, m-am folosit de ”tigrișori”, am pus diferite secțiuni, ca să vă fie mai ușor de căutat unele postări. Însă, aspectul mă încurcă pe mine la editat și nu cred că numai pe mine, cred că și pe voi vă deranejază puțin vizual aspectul unei postări, nu?

Așa că voi lăsa blogul deschis, pentru a vă butea înscrie la concurs, însă nu vor mai exista postări pe blog. Până când nici eu nu știu sigur, oricum mai devreme de august în niciun caz. Aș putea posta în august, doar că în august sunt plecată din țară, abia atunci începe vacanța pentru mine. Așa că nu pot posta atunci, după mă întorc pe la mijlocul lunii și sunt ocupată cu diferite probleme/ocupații + că atunci vine tata în țară (tata este plecat tot anul și vine doar în august acasă, în rest vorbim doar la telefon/skype etc.) și vreau să petrec timpul cu el/familia. Știu că nu prea vă interesează aceste aspecte, dar voiam să vă spun totul detaliat, în legătură cu această schimbare. 

În rest mă găsiți pe pagina de facebook (click aici ),pe mine cât și pe restul echipei.

Aș vrea totuși să-mi lăsați câteva sugestii sau câteva idei pentru blog, cam ce ați vrea voi să apară, orice! Pentru că voi contați aici, să fac chestii care vă interesează și să adun cât mai multe persoane, nu? Așa că aștept propunerile voastre într-un comentariu. (ex. aspect, postare)

Mulțumesc și sper să nu vă supărați, dar totul o să fie mai bun!
Să aveți o vară superbă în continuare și cât mai multe lecturi minunate! ♥



You May Also Like

1 comentarii

  1. In momentul de fata, blog-ul arata si este genial, activitatea nu lipseste deloc, ceea ce imi place! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere