February BOOK HAUL (15 cărți)


Bună! 🌸
Mi-a fost dor de o asemenea postare, anul trecut nu prea îmi notam eu ce cărți îmi cumpăr și nu făceam niciodată book haul-uluri la sfârșit de lună, însă anul acesta sper să-mi iasă, nu?



Trei dintre cărțile pe care o să vi le prezint sunt primite pe la mijlocul lunii ianuarie, dar nu a avut sens să fac o postare doar cu trei cărți, așa că vi le prezint acum.



Prima carte pe care am primit-o în luna ianuarie a fost un cadou tare simpatic de la Iuliana (Glasul Literaturii) de ziua mea:



p.s dacă vezi asta, să știi că și al tău e pe drum
Alte trei cărți pe care le-am primit de la prietenele apropiate:


Am totuși o poză cu cartea „Ucigași fără chip” împachetată cum am primit-o;

💗
După în februarie am găsit un site tare fain și anume „libmag.ro” unde am făcut o comandă de... 11 cărți... 😇😇 Fiind reduceri foarte mari la cărțile pe care nu le-aș cumpăra în general de pe librării (de obicei comand doar cărți care abia au fost publicate). 

Am luat câteva cărți din seria de autor „Henry Miller” de la Polirom:

Lumea sexului” fiind foarte subțirică am și citi-o de cum a ajuns și, sper eu, vreau să-i fac și o recenzie cât de curând. Aceasta a fost și prima carte pe care am citit-o de la autor! :)

După am pus ochii pe cartea „O undiță pentru bunicul meu” la o librărie din orașul meu și m-am bucurat să o văd și pe site, ea fiind cea mai scumpă carte pe care am luat-o de la ei, undeva la 22 de lei, restul au fost până-n 10 lei! 😇
Cartea m-a atras foarte mult și numai de al titlul ei am spus că o cumpăr!


Mai de mult am primti către recenzare o carte scrisă de autoarea „Rodica Ojog-Brașoveanu” (vezi recenzia aici), însă cartea nu m-a atras prea mult, eu voiam una specială și anume „320 de pisici negre”, deoarece am auzit foarte multe despre această carte, apoi prin prisma acestei cărți am descoperit-o și pe autoare. Așa că m-am bucurat enorm să văd că pe site este cartea respectivă tot la un preț foarte mic:


Mai am în bibliotecă de la această autoare „Grasă și proastă”, de care la fel sunt foarte curioasă! 

După mi-am continuat cumpărăturile tot pe la Polirom, unde l-am găsit pe Chuck Palahniuk, autor de care sunt interesată de aproape un an... mda eu cumpăr cărți de la el... dar când o să ajung să le și citesc nu știu... 😅 De la acest autor am luat doar două cărți și anume: 


Apoi mi-am finalizat comanda cu patru cărți de la Nemira scrise de Stephen King:

Am crezut că-mi voi încheia seria cu acestea patru, având acasă „Carrie” și „Misery” din aceeași serie... abia după două zile de la comandă mi-am dat seama că mai este o carte în serie și anume „Cimitirul Animalelor” pe care nu o găsesc nicăieri online. Sper totuși să o găsesc la librăria din orașul meu. :)


Acestea au fost toate cărțile achiziționate de mine în luna februarie (puuțin și în ianuarie). Voi câte cărți ați adăugat în bibliotecă luna trecută?


You May Also Like

0 comentarii