TBR - Mai



În luna Aprilie nu mi-am făcut un plan cu ce cărți să citesc, am reușit să adun 15 cărți citite fără un gând stabilit, dar mi-a propus pe luna Mai să citesc mai multe cărți pentru facultate, strecurând doar câteva cărți de plăcere.

Lista arată cam așa:

       1.  Verity – Colleen Hoover

O autoare pe care în mod normal nu o am în lista de to be read, dar întâmplarea face că acest thriller a fost ales pentru ediția a V-a la clubul de carte Bookuria.
Fără să mă împotrivesc, o să dau de gustul romance-ului combinat cu thriller, din câte am citit & am auzit este prima carte în acest gen construită de Hoover.

       2.  Sacrul și profanul – Mircea Eliade

Luna trecută, după evenimentul cu cei de la Cărturești Iași, am plasat o comandă de câteva cărți interesante; acesta fiind una din ele. Aici combin facultatea și propriile plăceri.



       3.  Drumul ascuns - Hortensia Papadat-Bengescu

De aici încep cărțile pentru cursurile de la facultate. Hortensia Papadat-Bengescu se află pe lista de to be read dinainte de facultate.

       4.  Patul lui Procust – Camil Petrescu

Trebuia să fie o lectură din liceu, însă nu am ajuns la el în cei 4 ani, dar revenim acum.

       5.  Cimitirul Buna-Vestire – Tudor Arghezi
       6.  Pagini bizare – Urmuz
       7.  Adela – Garabet Ibrăileanu

Ultimii 5 sunt din programul  de proză interbelică, de plăcere – ori nu, o să le finalizez luna aceasta. Sper să mai adaug câțiva autori: Max Blecher, Emily Brontë, Thomas Hardy.

Atât momentan de adăugat, deși sunt multe alte titluri necesare – obligatorii, dar sper că pot să le citesc în întregime pe acestea. Aleg să fac listă pentru că luna trecută am citit 15 cărți haotic, fără să știu ce și cum. De multe ori când îmi propun ceva, niciodată nu reușesc să duc la bun sfârșit.

Vedem mai târziu în iunie! Voi ce aveți în plan luna asta?


You May Also Like

2 comentarii

  1. Rîdeai de mine la TBR-ul de iarnă, ia să vedem acum cine rîde la finalul lui mai :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja am terminat două cărți și nu se aflau pe lista asta, merge foarte bine, ahaha!

      Ștergere