}

01 mai 2016

Tigruț

Ciao,
Am făcut secțiuna asta pentru a vă putea spune câteva cuvinte despre mine.
Sunt o persoană simplă care iubește să citească. Îmi plac cărțile horror, thriller, mystery, cele mai dark. Însă citesc aproape orice, mai puțin fantasy sau sf, nu mă împac prea bine cu cărțile de genul. Totuși trebuie mereu să încerc măcar 2-3 cărți.

Editura mea de suflet este, desigur, Editura Trei, nu am citit nicio carte de la cei de la Trei și să îi ofer o notă sub 4, nu cred că s-a întâmplat acest lucru până acum.

Pe lângă un „booktiger” veritabil sunt un „cactuslover” or smth. Nu suport florile în principiu, dar am o atracție pentru cactuși/plante. Îmi place natura și rock-ul. Libertatea și maturitatea.





Am 17 ani și vreau să transmit iubire prin cuvintele pe care le așez pe blog. Vreau să adun cea mai frumoasă comutitate pe care o poate are cineva. 



Dacă îmi spunea cineva că în 2016 voi înființa un blog dedicat cărților, i-aș fi spus că râde de mine. Nu credeam niciodată cu voi da ființă unui blog, mai ales unui asemenea blog, deoarece eu nu mă împăcam deloc cu cărțile.


În clasa a 9a mi s-a declanșat această „obsesie” pentru cărți, pur și simplu. Nu știu de unde a început toată povestea aceasta, nu-mi pot imagina.
Mă bucur enorm că am făcut această alegere și că am ajuns până aici, mă bucur enorm că mi-am găsit pasiunea, talentul, hobby-ul pe care îl căutam de ani de zile. 

Acest blog mă ajută să mă exteriorizez, să scriu aici ca și cum nu ar vedea nimeni, să-mi scriu opiniile, fără să-mi fie teamă că cineva mă critică. Să fie un jurnal, dar care vorbește despre cărți, dar ăsta este modul meu de a mă relaxa.

Îmi place să scriu, să citesc și să dorm. Îmi plac lucrurile simple, îmi ador viața.


Mă mai găsiți și pe aici:

Facebook: Alexandra Haliga
Instagram: tigrre.a
Snapchat: tigrubw
Goodreads: Alexandra Haliga
E-mail: foreverlostinliterature@yahoo.com

Mă puteți adăuga oriunde, dacă vreți să colaborăm sau pur și simplu să vorbim! :)

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. nu :)) o sa iti mai citesc si urmatorul articol stai calma :))) te mai torturez putin

      Ștergere
  2. Si eu citesc mai serios din clasa a 9 a. Nu mai e nevoie de prezentari cred, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes. Mă bucur să văd tineri care își urmează visul chiar atunci când el se ivește! Spor în tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere

Aștept opiniile tale într-un comentariu. :)