BONUS: Cărți potrivite pentru Halloween


Ai înnebunit să vezi doar DIY pentru diferite costume, măști, mâncăruri de Halloween? Vrei si o singură postare legată de cărți? Ei bine, azi am zis să scriu o mică postare cu câteva recomandări pentru Halloween, mai exact, câteva cărți scary.

Cu toți ați auzit de regele „Stephen King” aka Regele Horror-ului, am să includ câteva de acest autor:

http://blog.serialreaders.com

Nu puteam să o ratez pe autoarea mea de suflet, Gillian Flynn

O serie cu vampirași, scrisă de Charlaine Harris:

https://andreeapaunescu.wordpress.com
Câteva cărți de la autorii români:

Vă mai las câteva cărți horror/scary mai puțin cunoscute:


Dacă vreți și ceva pentr copii, vă recomand seria „Goosebumps”:



V-am lăsat câteva, știu că deja le cunoașteți pe cele mai populare și am zis să vă prezint câteva ”necunoscute”. 

Voi ați citit ceva de aici? 


You May Also Like

2 comentarii

  1. Ce cărți interesante! Am auzit despre multe dintre ele, chiar lecturez, în momentul de față, ,,Fata din tren" şi e o lectură care se potriveşte perfect atmosferei de Halloween!

    Spor în tot ce faci! Lecturi plăcute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaai, da!!! Să-mi spui când termini cartea, eu am adorat-o!

      xoxo

      Ștergere