Am crescut cititori



Am crescut cititori de când am început să-mi car cărțile pe la școală, de când citesc în tren, de când citesc... peste tot.

Oamenii devin curioși foarte repede.

De ce râzi? Zi-mi și mie ce a făcut! Serios?

Dacă tot timpul eram cu o carte în mână, mereu diferită, zâmbeam și mă amuzam de personaje, prietenii/colegii au devenit curioși și ei de cărți.


Cel mai des împrumut cărți, le dau spre împrumut și cum se face, majoritatea cărților pe care le împrumut primesc tot timpul „5 stele pe goodreads”.


Unii prieteni preferau să folosească banii pentru alte „vicii”, iar acum nu se mai pot opri din cumpărat cărți, așa-i Elisa? Majoritatea mă întreabă când apare următoarea ofertă de 50% pe librăriile online sau la edituri. Așa am și devenit un „vânător de reduceri”.


Vă las mai jos o declarație făcută de o cititoare proaspătă pe care am creat-o:

"Cărţi... când aud acest cuvânt, inima mea face tumbe de fericire. Cărţile sunt izvor nesecat de fericire, pe mine m-au schimbat sufletește.  Parcă am avut un văl pe ochi înainte să încep să citesc, acum am deschis orizonturi, mi-am schimbat perspectiva despre viaţă, simt că trăiesc și mă bucur că am luat în considerare sfatul unei prietene de a citi. Datorită ei am descoperit această lume a cărţilor, în care mă afund zi de zi și uit de probleme, parcă trăiesc întâmplările personajelor, mă simt pentru doar câteva ore, parte din ceva frumos și magic. Aș vrea să îi mulţumesc, Tigruţei că mi-a arătat această lume minunată (a lecturii) din care cu greu ies. Lectura este pentru oricine, copii, adolescenți, părinţi, oameni bătrâni, ea nu are vârstă și nici orizonturi, ea este pentru oricine și este de orice fel. Aș vrea să mai spun un singur lucru ... Lectura este medicament pentru suflet și trebuie să nu renunţăm la ea cum fac tinerii din ziua de azi, preocupându-se de lucruri pe care o să regrete pe viitor, lectura nu ne afectează cu nimic, ne face oameni .. Asta e cel mai important, să nu uităm să fim oameni. P.S: Tigruţ te iubesc pentru tot aștept cărţi noi "


Ea nu este singura pe care am „ademenit-o”.
Mă bucur să văd că majoritatea prietenilor au început să citească și să-și strângă bani pentru cărți, să cunoască autori, chiar și pe cei contemporani români pe care îi aduc eu pe blog. Persoane care au citit 2-3 cărți sau deloc până în clasa a Xa, acum au ajuns să citească cu zecile pe lună! Spuneți voi, nu este grozav?

Majoritatea prietenilor citesc!


Voi v-ați ademenit prietenii în această lume?



You May Also Like

12 comentarii

  1. Super articolul! Sa ma anunti si pe mine cand gasesti reduceri! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumso cum ai explicat. Intr-adevar cartile pot fi un izvor nesecat de fericire dar si de ucnoastere in primul rand.
    Ba, da este foarte tare ca eista si persoane care citescm ulte carti pe luna. E un hobby foarte frumos acesta, iti dezovltsa si inteligenta si te face sa fi mai bogat pe dinauntru.
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  3. Așteptam de foarte mult timp poatarea ta . Vreau să îţi mai mulţumesc încă o dată ca m-ai salvat, pentru că cititul mi-a schimbat viaţa. Tu cu modul tău enervant de a mă provoca mereu :) m-ai făcut să îmi lărgesc orizontul și să scap de viciile din viaţa mea , dându-mi altul nou, cititul.Mereu o să îţi fiu recunoscătoare pentru că mi-ai arătat ce contează cu adevărat în viaţă.
    Elisa

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că bucurie mai mare de atât nu poate există. Să ai puterea de a inspira oamenii din jur să citească este ceva unic și special. Felicitări pentru ceea ce faci și eu revin cu drag, mereu, pe blogul tău. Cu siguranță nu sunt singura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Incerc si eu sa conving o prietena, dar nu prea am sansa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un sentiment aparte. Stiu ce spui
    Eu asa patesc nu doar cu prietenele, ci si cu blogul
    De la primul meu blog dedicat copiilor am ramas impresionata de faptul ca reveneau cititorii ca sa imi spuna ca au cumparat cartea x ori y

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, numai din suflet îi poți ghida pe alții. Altfel, sunt numai cuvinte, iar cuvintele trec foarte repede. Continuă să faci ceea ce faci, chiar dacă lumea pare că-i într-o goană după alte valori, când dau de fericirea cărților, o parte din ei nu va mai fi nicioadată la fel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma gandesc ca prin review-urile mele de pe blog mai indemn oamenii sa citeasca. E bine ca ai prieteni interesati de citit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fain! Bravo!
    Si mie imi mai cer fetele carti pe care le-am citit si le imprumut!

    RăspundețiȘtergere
  10. In momentul in care citesti cateva carti bune, atunci ti se deschide apetitul si incepi sa vezi altfel lucrurile. Este o pasiune si o placere sa pui mana pe o carte buna

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi place mult sa citesc, este un univers asa de magic si frumos de descoperit.. cred ca este cea mai mare fericire sa imparti bucuria de a citi cu altii. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce tare e articolul!!
    Nu neapărat că am reușit să cresc cititori, ci mai degrabă am descoperit cititori sau i-am re-trezit pe unii.
    Mult spor!!

    RăspundețiȘtergere