CĂRȚILE PREFERATE ALE ACTORILOR DIN „SHADOWHUNTERS”


Ați fost vreodată curioși ce preferințe au actorii voștri îndrăgiți în materie de cărți?


În ultimul timp urmăresc destul de multe serial și m-am atașat de mulți actori, de aceea îmi place să urmăresc diferite interviuri cu ei, să aflu lucruri noi sau ce preferințe au ei.
Dacă sunt o mare fană a serialului „Shadowhunters” m-am gândit să vă prezint și vouă cărțile lor preferate. Curioși?

Răspunsurile le-am aflat din diferitele interviuri pe care aceștia le-au dat.

1. Katherine McNamara - Clary


2. Matthew Daddario - Alec


3. Dominic Sherwood - Jace


4. Emeraude Toubia - Izzy



5. Harry Shum Jr. - Magnus


6. Isaiah Mustafa - Luke


7. Alberto Rosende - Simon


Voi ați citit ceva de aici?
QOTD: Ați vrea să mai vedeți postări de genul (ce cărți preferate au diferiți actori din seriale)?


You May Also Like

10 comentarii

  1. Offf... să mă simt prost că nu am auzit de film, dar știu toate cărțile...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubiții mei, și eu sunt fană a serialului, chiar dacă multi îl critică si spun că serialul eate prost si actorii sunt slabi si că nu are nicio legătură cu cartea, eu tot îi ador. Mai vreau articole de genul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da am observat, dar e diferența dintre serie - serial, serialul nu respectă seria de cărți, cred că de asta nu îl place prea multă lume.
      Mie una îmi place super mult ^^

      Ștergere
  3. Chiar as fi curioasa de articole de acest gen. Sunt ceva nou. Nu am mai citit pana acum ceva de genul acesta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am vazut filmul, nici cartea nu am citit-o. Multumesc de info!

    RăspundețiȘtergere
  5. De serial am auzit foarte puține, dar ideea de astfel de articole îmi place. Așa mai descoperim cărți interesante, care merită savurate. Din lista aceasta nu am avut ocazia să citesc nici o carte, dar cel puțin jumătate se află pe lista mea de lecturi viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Constat ca stau bine, am citit trei din sapte si mai am una din carti necitita in biblioteca. Ma asteptam sa aiba alte gusturi, ceea ce cunosc si am citit sunt intr-un fel carti clasice.

    RăspundețiȘtergere
  7. Serialul il urmaresc si eu! Carti am citit vreo doua, insa nu m-au incantat!

    RăspundețiȘtergere