Secret Santa - Blogger Edition #2


Salutări și Crăciun Fericit, dragii mei! (chiar dacă e ultima zi de Crăciun, shh 👌)

A ajuns și postarea de care v-am precizat în articolul precedent. Acum am să vă arăt ce am primit eu în Secret Santa-ul organizat anul acesta.





Vreau însă să menționez de la început un lucru! Mă bucur enorm că am adunat o parte dintre prietenii bloggeri și că am dus această tradiție la o a doua ediție! Hugs 😍😍
Totul cu ajutorul micuțului Oni de la Books vs Reality! 💖



Anul acesta, după cum știți, au fost persoane noi. Moșul meu anul acesta a fost Iuliana de la blog-ul „Glasul Literaturii”. O persoană minunată și o prietenă iubitoare! Un om mai bun nu o să întâlniți, Iuliana este un blogger micuț, dar își face treaba minunat! Vă îndemn să o urmăriți atât pe blog, dar și pe instagram, unde face o treabă minunată!!!

Dacă tot am adus discuția uitați câteva poze făcute de mânuțele ei:


thefairybookhunter on Instagram



Să începeeem!
Cadoul meu arăta cam așa:




După atâta sfoară, ambalaj și muuuuult scotch arată cam așa în interior: 



Vă spun eu: superb!
Apoi ne lovim de o mică hârtiuță:



 Normal, nu prea m-am descurcat, dar mna😂😂
Prima dată am luat acest pachețel:


Semnele nu au fost greu de ghicit 😂😂 
Vă las aici o poză cu toate trei:



Știu că aceste semne sunt făcute de către mama ei, iar dacă vă par interesante puteți vorbi cu Iuliana și să vă comandați și voi câteva, cu diferite modele.

Iar pe urmă, chestiuța aceea ambalată era foarte tare și mă gândeam că poate să fie co ciocolată mai ciudățică, daaar de fapt era: 


💓💓💓

Dupăăă am luat pliculețul acesta:


trebuie luat primul, dar nu l-am observat

acesta l-am ghicit, știam că este o felicitare
cuvintele le păstrez doar eu!

Apoooi urmează cărțile, da cărțile! Sunt trei minunății ambalate!

Sincer, chiar nu mă așteptam să fie trei în pachet, haideți să vă arăt ce am primit:

Prima pe care am luat-o a fost:



A ajuns puțin mai ruptă, fapt care m-a ajutat să îmi dau seama ce carte este. Eram sigură că după etichtă și după colțișorul rupt am știut că este cartea „Privighetoarea”:



Neeext:



Acum Alex... dă-ți seama „Povești de citit la gura sobei”, mhm! Siiigur mi-am dat seama! (nici cea mai mică idee nu am avut).
 Uitaaaaați cât de frumoasă este:



Totuși nu am făcut poze ca să vedeți cum arată în interior, îmi puteți lăsa mesaj pe Instagram: Vreeem pozeee!!!

Și ultima... o minunăție...



Pentru fata rebelă din tine”... acum ce fac... am rămas vreo 10 minute și tot ziceam: „Nu e posibil, nu are cum să fie cartea aceea, nu se poate să mai fie ceva, deja am primit prea multe. Pe bune? Oare e cartea aceea???”... Eu una am avut o obsesie, voiam să-mi iau o carte extrem de mult, dar nu o găseam niciodată în stoc, niciodată la ofertă... să vezi că o primesc....

Am început să deschid câte puțin din ea... rup câte puțin... seamănă din ce în ce mai mult cu acea carte... și bam, am rupt tot într-o fugă: „NU CRED, E EA, E CARTEA ASTAAA!!! NU CREEEED!!!!”

BAM BAM BAM:


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


Pe fiecare carte am primit câte un fragmențel de la Iuliana, dar... din nou, cuvintele rămâm doar pentru mine! 😈




Aceste cadouri le-am primit de la micuțul suflet de pe blog-ul Glasul Literaturii


Aici aveți o listă cu toți bloggerii care au participat anul acesta și la fel aveți link către blog-urile lor!

Voi ce ați primit de Crăciun? 🤶🎅🎄



You May Also Like

13 comentarii

  1. M-a rasfatat anul acesta Mosu, a pus in tolba lui carti, haine, o excursie. Eu zic ca am meritat si la anul o sa fiu si mai cuminte :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ci cadou faaaaain, e genial, Iuliana is the master of wrapping gifts! :)) să te bucuri de fiecare dintre ele! Sărbători fericite în continuare și lecturi cât mai plăcute!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uauu, ce minunat e cadouașul! Foarte interesantă ideea cu indiciile, parcă te face și mai curioasă despre ceea ce se poate afla înăuntru. (Și îți dă mai mult spor la despachetat)
    Mulțumim că ați organizat și anul acesta Secret Santa-ul, a fost genial, m-am simțit super bine împachetând, luând cadouri și super entuziasmată să văd ce primesc și eu.
    Să te bucuri de el și îți doresc lecturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos gestul! Asa cadouri frumos impachetate si cuvinte speciale sa tot gasesti <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumoasa ideea cu Secret Santa. Eu am primit parfumul meu preferat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare atât de minunat să primești și să oferi cărți! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Atat de multe cadouri frumoase! Sa te bucuri de ele si Sarbatori Fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte faină inițiativa! Mi-ar fi plăcut să știu mai devreme de ea, mi-ar fi plăcut să particip. Acum măcar îți urmăresc blogul, ca să mă pot înscrie anul viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cele mai frumoase cadouri! Eu mi-am făcut singură cadou 3 cărți de dezvoltare personala <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Exceptand cartile care par a fi minunate, ador felul in care au fost impahetate cadourile. I'm in love. Congrats! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow. Ce norocoasă esti!!!!! Sa le citesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu am primit mare lucru, in schimb fetița mea a primit o grămada.

    RăspundețiȘtergere