Top 10 cărți citite în 2017




Hello, hello

Abia așteptam să fac acest top, al doilea, primul top îl puteți vedea aici.
Anul acesta nu a fost foarte greu de ales cărțile pentru top, mai bine de 6 luni am citit numai cărți care nu erau deloc pe gustul meu. Voi posta și un top 10 cărți care m-au dezamăgit în 2017.



Să nu vă mai țin așa mult și să trecem la top! 

10. Fantoma Aniei de Vera Brosgol



Primul roman grafic pe care l-am cumpărat și l-am citit! O poveste tare simpatică și interesantă. Totuși se potrivește mai mult pentru vârstele 8-13, nu +14.

Eu una i-am oferit 5 steluțe, o să urmeze și o recenzie. 








9. Nerve de Jeanne Ryan 



Deși am citit cartea la începutul anului, nu am reușit să-i facă o recenzie. Mi-a plăcut mult cartea și filmul a fost pe măsură. Cum am spus și pe Goodreads, a fost un fel de Pokemon Go. A fost tare jucat și cartea aceasta a picat perfect în perioada aceea.










8. Thirteen Reasons Why de Jay Asher



Singura carte pdf pe care am citit-o anul trecut. Am citit această carte în engleză, deoarece nu se găsea nicăieri de cumpărat în română. Știu că era în perioada în care se făcea o nouă ediție a cărții.

Mi-a plăcut extrem de mult cartea și serialul la fel. Încă aștept o continuare a serialului. Hihi ♥









7. Flori pentru Algernon de Daniel Keyes


Carte pe care am devorat-o într-o oră pe tren. De ziua mea, pe 4 ianurie în 2017, am fost într-o librărie din Iași și am spus că îmi iau o carte de ziua mea. Am ales această carte și am fost suuuper entuziasmată, țin minte și acum cât am stat să aleg între cele două ediții „Hmm roșie sau albastră??”.  Am făcut o oră pe tren până acasă și la cât de entuziasmată am fost de această carte, am terminat-o până acasă!


O carte minunată, superbă care merită citită!







6. Eleanor și Park de Rainbow Rowell


Carte ce se afla în lista de „8 books of Christmas”, singura de altfel pe care am reușit să o și termin de citit. Tare simpaticîă și aceată carte. Abia aștept să văd cum e cea de a doua carte „Fangirl” de aceeași autoare. 

5. A man called Ove de Fredrick Backman



Altă carte pe care am citit-o în engleza cu o poveste amuzantă, am tot văzut cartea aceasta pe Instagram-ul unor persoane din afară și mi s-a pus cumva pata pe ea. Am văzut că nu este la noi tradusă, am împrumutat-o și am citit-o în engleză de la altcineva... după 4 zile după ce am citit-o... s-a publicat la noi! J

Perfect! Trebuie o recenzie și acestei cărți.


p.s și filmul e superb





4. Milk and Honey de Rupi Kaur




Mai are nevoie de vreo introducere această carte?
Totuși eu una v-aș recomanda să o citiți în engleză, deoarece își pierde din esență.











Acum primele trei locuri... care nu au fost așa greu de ales...

3. Dispozitive infernale de Cassandra Clare 



Nu aveam cum să aleg doar una din această trilogie, așa că am pus toată trilogia. Am mai citit și „Orașul Oaselor”, primul volum din Instrumente Mortale, dar am spus că o să ajungă în topul pe 2018 și nu-l voi mai adăuga acum.


M-au cam prins cărțile Cassandrei... ups

2. Inima mea și alte găuri negre de Jasmine Warga




Carte care nu se aseamănă deloc cu „Toate acele locuri minunate”, deloc! Mie una cartea de la Jennifer Niven nu mi-a plăcut mai deloc.

Nu vă spun prea multe despre această carte, aveți aici recenzia!

1. Simon și planul Homo Sapiens


Da, da, da! Îi cea mai frumoasă și mai simpatică lectură din 2017!
Cartea asta mi-a plăcut cel mai mult și abia aștept să mai publice ceva Becky, vedeți aici recenzia!

Acesta este topul meu pe 2017. Al vostru cum arată?
Sunt totuși curioasă de cartea de pe locul 1 de la voi! Care este? 




You May Also Like

9 comentarii

  1. Și eu aștept continuarea serialului „Cele treisprezece motive”, că nu am citit cartea. Până mai publică ceva Becky Albertalli, poți citi și cealaltă carte, dar nu e tradusă încă.
    Oricum, trebuie să citesc „Nerve” și să văd și filmul pentru că joacă Emma Roberts în el. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut cartea de la Becky sunt curioasă cum este, de obicei a doua carte este un fel de eșec... se pune prea multă presiune pe autoare și clachează, vedem! :D

      Nerve am citit-o în engleză, mie mi-a plăcut mult! :)

      Ștergere
  2. Constat ca nu nici macar nu am auzit de aceste carti :(

    RăspundețiȘtergere
  3. O să urmeze cât de curând și la mine pe blog un top 10 al celor mai bune cărți citite de mine în 2017, tot ce spun e că și Milk and honey și Inima mea și alte găuri negre, cred că și Nerve, sunt în top. 😍

    RăspundețiȘtergere
  4. Well, interesante carti. Am si eu multe de care vreau sa ma apuc din lista asta, cum ar fi Dispozitivele, Inima mea si alte gauri negre, Milk and honey, fantoma, toate aproape. :)) Oh, si trebuie sa termin si eu Ove...
    Lecturi cat mai faine in 2018!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, nici o carte din totul făcut de tine nu am citit, deşi unele sunt pe lista mea deja şi de abea aştept să le citesc.
    Eu anul acesta am citit chiar multe cărţi care mi-au ajuns dragi, nu aş putea să fac un top. Cred că din acest punct de vedere am avut un an prosper :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Seria „Dispozitive Infernaleeeeeeeeeeeeeeeeeee” ♥
    Și eu am fugit de „Inima mea și alte găuri negre” pentru că am crezut că se aseamănă cu TALM. Deci zici că nu?♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Rupi Kaur e genială. Mulțumim pentru TOP!

    RăspundețiȘtergere