Top 10 cărți care m-au dezamăgit în 2017




Bunăăă cititori!

V-am promis că o să revin și cu un top 10 cărți care nu mi-au plăcut în 2017. În ultimul timp, îmi ies din zona mea de confort, vreau să citesc din mai multe domenii și așa ajung să gust din mai multe categorii și de cele mai multe ori să nu-mi placă.

Vreau totuși anul acesta să ajung pe Goodreads la o medie de minim 4 steluțe la toate cărțile citite, vedem la sfârșitul anului.



By the way, o să fac și o mică postare cu obiectivele pe care vreau să le realizez în 2018 pe partea de blog. Gata, gata, să trecem la top!

10. Fata din lift de Bogdan Iancu



Este o carte de vreo 80 de pagini, poezie. Nu m-a atras în mod special, dar nici nu m-a dezamăgit extrem de mult.

De aceea este fix pe ultimul loc, m-a dezamăgit cel mai puțin.










9. Miss Peregrine's Home for Peculiar Children de Ransom Riggs


Am citit trilogia în engleză, însă nu am rămas prea impresionată, chiar mă așteptam ca trilogia aceasta să fie mai intensă, mai multă aventură. 

8. Jurnalul unui Adam de Bogdan Marcu



Nu, cartea aceasta nu m-a dezamăgit, știam că nu e vreo operă de artă și nu am avut așteptări deloc de la ea, pot spune că am fost doar curioasă în legătură cu aceasta. 

Aveți recenzia aici.







7. Toxic de Francoise Sagan





Am luat-o de la un târg de carte de prin Iași, am răsfoit-o puțin și arata interesant, are o structură drăguță, dar nu prea mi-a captat atenția. 










6. DUFF de Kody Keplinger 




Cred că datorită filmului i-am oferit 2 stele. Inițial, când am citit cartea i-am dat 1 stea, dar am zis să vizionez și filmul, apoi să-i fac o medie. Hmm, mi-a venit o idee... să fac o serie carte vs film?












 5. Cititorul de Bernhard Schlink



Am tot văzut cartea la anticariate și părea destul de interesantă, dar am împrumutat-o de la o prietenă în cele din urmă. Mă bucur că am împrumutat-o! Nu mi-a plăcut deloc, nu știu de ce, nu m-a prins... btw nici filmul nu e prea grozav...











4. Zgomotul timpului de Julian Barnes



Cartea am citit-o prin ianuarie, am primit-o de la prietenii de la Nemira și-mi pare rău că nu a fost pe gustul meu. Este a doua carte de la Barnes pe care o citesc și tot nu-mi place cum scrie... hmm, mai am două cumpărate, vedem anul acesta poate ajung la ele.

Aveți recenzia aici








3. Și am privit cu toții spre cer de Tommy Wallach 



Eu mi-am cumpărat această carte, deoarece avea o descriere tare interesantă și eram curioasă în privința ei. Îmi plac acele cărți care se petrec la liceu sau cu adolescenți, dar aceasta chiar m-a plictisit groaznic! Nicio acțiune, niciun suspans, nu știu de ce e, dar a fost tare plictisitoare...









2. Alchimistul de Paulo Coelho




Îi prima carte pe care am citit-o de la Paulo Coelho și sincer nu mi-a plăcut deloc. Mă așteptam la cu totul altceva, la o altfel de scriere, am terminat cartea în vreo două zile, dar nu am rămas cu foarte multe după ea. Acum împrumut cărțile lui de la biblioteca școlii, aparent majoritatea cărților publicate de el sunt aduse la bibliotecă. Care carte v-a plăcut cel mai mult de la el?

Aveți recenzia aici.





1. Flower de Elizabeth Craft și Shea Olsen 


Carte pe care abia așteptam să o citesc, să o am în mâini. Suna tare bine și chiar arată frumoasă, spuneți că nu... vă las să-mi citiți recenzia. 

Aveți recenzia aici.





Am ajuns și la final, hihi. Cum vi se pare tipul acesta de postare? Să-l repetăm și anul viitor?


Voi aveți cărți care v-au dezamăgit anul trecut?


You May Also Like

7 comentarii

  1. Fluturi mi-a placut, doar primul volum. l-am citit si pe al doilea but...not impressed :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fluturi a Irinei Binder. Atat de multa agitatie pentru o carte atat de... mediocra cred ca e putin spus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot spune același lucru despre DUFF :\

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mai recenta carte care m-a dezamagit: ”Spovedania unui preot ateu”. Nu-mi amintesc cand m-am chinuit ultima data, inainte de asta, sa termin o carte. Si m-am incapatanat sa o termin, doar pentru ca citisem multe pareri pozitive si tot asteptam sa descopar motivatia din spatele acelor recomandari. Timp pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am citit primul volum din Miss Peregrine si mi-a placut. A fost okay. As vrea sa continui seria, deoarece ma atrage.
    DUFF, de asemenea, mi s-a părut o poveste drăguță.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit Alchimistul - nu prea mi-a plăcut, apoi am mai citit Duff - asta mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru mine, unul, „Cititorul” rămâne una dintre cele mai frumoase cărți citite vreodată. Evident, îți respect decizia. De asemenea, „Alchimistul”, citită la timpul potrivit (adică acum vreo 9 ani), mi s-a părut o comoară de carte. Lecturi frumoase să ai!

    RăspundețiȘtergere