45.000 de pahare din cafenelele 5togo promovează plăcerea lecturii de Ziua Cărții


Editura Nemira și lanțul de cafenele 5 To Go sărbătoresc Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie inedită de încurajare a cititului, parte integrantă a parteneriatului Nemira – 5 TO GO pentru promovarea plăcerii lecturii în rândul tinerilor.



Campania „Books and Coffee” se desfășoară offline și înseamnă branduirea a 45.000 de pahare cu trei mesaje diferite, prin care le facem cunoștință cititorilor cu viitoarea lor carte preferată:



– Book’s not dead: cu recomandare de lectură romanul Cum să oprești timpul, de Matt Haig
– Make books great again: cu recomandare de lectură romanul Ready player one, de Ernest Cline, ecranizat de Steven Spielberg anul acesta.
– Dacă îți place să scrii, sigur îți place să citești: cu recomandare de lectură Scrisoridin insula Guernsey, de Mary Ann Shafer și Annie Barrows.

Paharele vor fi distribuite în lanțul de cafenele 5 to go în perioada 24 aprilie – 8 mai.


Totodată, în urma unui concurs, ce urmează să fie anunțat pe paginile oficiale de Facebook 5 To Go și Editura Nemira, primii 100 de participanți vor primi romanul Scrisori din insula Guernsey, de Mary Ann Shafer și Annie Barrows.

5 to go este cel mai mare lanț de cafenele din România și Europa de Est și totodată unul dintre cele mai puternice branduri românești din zona business-urilor HoReCa, având în momentul de față peste 70 de cafenele și puncte de vânzare în întreaga țară.

Editura Nemira, una dintre primele edituri particulare din România, se află de  peste 25 de ani în topul preferințelor cititorilor, prin prestigiul autorilor și rafinamentul cărților.

Campania se desfășoară în parteneriat cu Next Advertising și M-PR.


You May Also Like

0 comentarii