FILIT is coming! | BOOK HUNT


Festivalul Internațional de Literatură și Traducere Iași este aproape, chiar foarte aproape!

În ultimele săptămâni mi-am exprimat destul de puternic dorința de a participa la acest festival, mai sunt DOAR 15 zile până la eveniment și eu sunt o albinuță foarte entuziasmată!

Într-adevăr am participat și anul trecut la acest festival, dar doar pentru o zi, deoarece nu știam cum stau lucrurile cu acest eveniment și nici nu locuiam în Iași. Trebuia să vin în fiecare zi cu trenul de unde sunt eu și ar fi durat 2 ore și 30 de minute numai drumul (dus-întors). Așa că anul trecut mi-am promis că voi face tot posibilul să mă înscriu la festival, mai ales că voi locui în Iași datorită facultății. Anul acesta am reușit să devin blogger acreditat FILIT și abia aștept să împărtășesc și cu voi sentimentele din săptămâna FILIT (3-7 octombrie).

În postarea aceasta (click aici) v-am prezentat autorii străini și români care vor participa anul acesta, sper că ați găsit un autor pe care abia ați așteptat să-l cunoașteți. Însă, dacă toate numele par nescunoscute pentru voi, atunci acesta este momentul perfect să veniți să-i cunoașteți, să-i ascultați și, de ce nu, să-i citiți.




Ești gata pentru o vânâtoare de cărți?

Cum funcționează? Noi (bloggerii filit) ascundem prin oraș câte o carte scrisă de unul dintre autorii prezenți la FILIT. În fiecare zi, pe conturile noastre din social media, îți vom da câte un indiciu despre locul în care am ascuns-o. Cine ghicește locul trebuie să meargă acolo, să revendice cartea, să își facă o fotografie cu ea acolo unde a găsit-o și, bineînțeles, să o posteze în social media cu check-in la loc, tag către bloggerul care a ascuns-o și hashtagurile #filitiasi #filit2018 #bookhuntfilit! Fiecare blogger a ascuns câte o carte în alt loc, așa că ai ce vâna!


Poți citi aici detaliile despre vânătoarea de cărți și să vezi care sunt bloggerii filit de anul acesta: Vânătoare de cărți de la FILIT 2018 

Ce carte am ascuns eu? Ei bine, una tare frumoasă și interesantă!


Am ales cartea „Puritate” de Jonathan Franzen, carte ce mi-a atras atenția de prima dată când am căutat autorii FILIT de anul acesta. Eu una am comandat-o deja pentru mine! (Vă anunț eu că pentru prețul pe care l-am plătit, merită! Așa că mai bine o vânați)

„După încheierea studiilor, tânăra Purity „Pip” Tyler își vede marile speranțe năruindu-se sub apăsarea unei existente nesigure. Săraca, derutată în carieră și stângace în relațiile sociale, singurul ei reper este o mamă fragilă psihic, care trăiește izolată, sub un nume fals, refuzând cu încăpățânare orice referire la trecut și la tatăl lui Pip. Când i se ivește ocazia să lucreze pentru Proiectul Raza de Soare, un fel de WikiLeaks specializată în dezvăluirea de secrete cu miza mare, condusă din Bolivia de tulburătorul Andreas Wolf, Pip acceptă bucuroasă, ispitită de promisiunea că-și va regăsi tatăl.

Și cum ilustrul Wolf, cel autoproclamat „aducător al luminii”, se îndrăgostește de a, norocul pare să-i surâdă în sfârșit. Curând însă, Pip va descoperi că e doar un pion într-o urzeală complicată de secrete și minciuni, trădări și răzbunări, iubire, obsesie și moarte.”



Stați cu ochii pe pagina mea de Facebook și Instagram, deoarece de mâine (19. 09.2018) voi începe să dezvălui indicii cu locul unde este cartea ascunsă!

Nu uita să urmărești pagina FILIT IAȘI, contul lor de Instagram și NEAPĂRAT blog-ul FILIT.

You May Also Like

2 comentarii

  1. Ce fain! Și eu tot vreau să ajung la FILIT, dar cum sunt din București, e mai complicat cu transportul și cazarea. Sper totuși să reușesc să particip anul viitor. Distracție plăcută! Abia aștept să ne povestești cum a fost :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceeași problemă o am și eu cu Gaudeamus-ul! :))
      Mi-am propus totuși anul acesta să ajung și eu :)
      Te aștept la Iași!

      xoxo

      Ștergere