Secret Santa #5 - Pandemic Edition

 



Tradiție pe care o avem de 5 ani, alături de Oni de la Omul Folositor, am început Secret Santa (între bloggeri). Anul 2020 nu a fost simplu, de aceea proiectul nostru s-a desfășurat puțin mai târziu. Nu am vrut să oprim proiectul din cauza pandemiei, așa că am avut o ediție diferită anul acesta | Pandemic Edition.

 

Dacă vreți să vedeți toate articolele, la final voi lăsa link către toți bloggerii implicați anul acesta.

Eu am fost Secret Santa pentru Andreea, de la Andreea Pandelea Books; iar moșul meu a fost Dana de la Silver Moon Reads. Ca în fiecare an, eu și cu Oni ne împărțim – anul acesta Onisim s-a ocupat de partea organizatorie, el a știut toate persoanele și a controlat totul din umbră, hihi.



Dana a primit un videoclip pe WhatsApp cu reacția pe care am avut-o după ce am descoperit cadoul meu. Cu cât avansam în cutie, cu atât mai bucuroasă eram.

Scrisoarea m-a introdus în tema Dark Mode Engaged, Dana mi-a dat indicii despre cărțile ce se ascund sub hârtia de împachetat, mi-a dat semnale despre un lucrușor din sfera #gamingului (citez: răsfăț cu lichid fierbinte în timpul meciurilor – fiind o cană termosensibilă), nu a uitat să mă îndulcească puțin și cu ciocolată (cu hashtagul unui bookworm pe ea).

Nu a uitat de popasurile cititorilor și anumte semnele de carte, cred că e cel mai drăguț semn adăugat la colecție.

 

Pentru cititori știu că partea interesantă ajunge atunci când apar și cărțile. Dana a investigat lista de dorințe pe care o aveam pe Goodreads, a știut că sunt fan al genului thriller și astfel a ajuns la cele două cărți:

 


Închei prin a spune că mereu am iubit perioada de final de an. Am iubit să-mi adun bloggerii pe care-i știu de la începuturi, pe cei cu care comunic destul de des. Într-adevăr, anul acesta am avut noi omuleți – bobocei le putem spune, care sper că s-au integrat cu bine la noi în familie.





Vă încurajez să-i citiți și pe ei:

Onisim - Omul Folositor

Andreea - Andreea Pandelea Books

Dana - DanaSn

Dana Cristiana - Silver Moon Reads

Daria - Cărțile Nopții

Ghanda -Jurnalul unei cititoare

Iuliana - Glasul Literaturii

Sándor - Sándor Török

Sînziana - Vampress Bathory reads

Tiberiu - Cărțile lui Tiberiu




 

 

You May Also Like

0 comentarii