TOP 7- Bloguri (pe care le urmăresc)

Ciao, voiam să fac de mult acest top, dar urmăream câteva blog-uri înainte și nu avea sens să vă prezint doar 2-3. Eu am acest blog de vreo 5 luni, cred. Înainte cu 6 luni, aproape 7, nici nu știam de existența blogurilor, nu mă întrebați de ce!
De când mi-am făcut acest blog am cunoscut persoane super! Vreau să vă prezint astăzi 7 blog-uri pe care le urmăresc și la care merită să vă abonați și voi!
Posibil să-i cunoașteți pe unii dintre ei, deoarece sunt de ceva timp pe ”piață” :))!
Nu urmăresc doar 7 blog-uri, citesc de la diferite persoane recenzii, interviuri, tag-uri, doar că pe acestea 7 le urmăresc cel mai des.


Dacă vreți, puteți să-mi lăsați un link de la blog-ul vostru, ca să-l vizitez! :) 




7. Vanilla Moon Books (Adela, http://vanillamoonbooks.blogspot.ro)


Cred că deja o cunoașteți pe Adela, ea are și un canal de youtube: https://www.youtube.com/user/VanillaMoonBooks

O urmăresc mai des pe youtube decât pe blog, dar sunt abonată și la blogul ei și o urmăresc destul de des, mai ales când postează recenzii. :))



6. Goodread.ro ( http://goodread.ro )


Știam mai de mult de acest site, dar de câteva săptămâni intru pe el foarte des. Mai sunt persoane care publică pe grupul nostru de facebook, diferite postări de pe acest site. Goodread are multe postări interesante, dacă vreți puteți intra să vedeți, merită să-ți pierzi timpul pe acolo. :))



5. Suntgulie (Cristina Frîncu aka Rocko Zaur, https://suntgulie.wordpress.com)

Femeia asta are doar o carte publicată (în format fizic) și 2 ebook-uri și deja le-am terminat, ce să mai citesc? Rocko Zaur are blog, unde e Vrum-vrum sunt și eu pe acolo să citesc despre el, dacă vrum-vrum nu este, mă delectez cu aceste cuvinte de pe blog.
Iubesc două Cristine :))!


4. Books and Stuff (Ștefi, https://booksandstuffblogsite.wordpress.com)

Poveste: Am dat din întâmplare de blog-ul acesta, când l-am descoperit eu era făcut pe ”blogspot”, dar Ștefi a vrut să facă o schimbare și s-a mutat pe wordpress, dar asta nu contează acum. Văzusem la ea o postare, nu mai știu exact cu ce și am văzut din întâmplare că este la Facultatea de psihologie și că multe persoane i-au spus că nu o să realizez nimic cu psihologia, bla bla bla. Eu vreau să dau la psihologie și am găsit-o pe ea, am intrat în discuție cu ea și am rugat-o să îmi spună mai multe despre psihologie și cum este. De atunci am rămas pe acest blog :)), îmi pare așa bine că am găsit pe cineva care a trecut prin chestii de genul și vreau să-ți mulțumesc enorm pentru asta Ștefi.♥
Te salut, Ștefi!

P.S Știu că mai de făcut un tag de la tine, e în curs de procesare! Hihi



3. Where the rain falls (Andrei, http://falled.blogspot.ro)

Blog-ul lui Andrei l-am descoperit de curând și am citit ceva din el :)) sunt multe cărți pe care le-am citit și eu și am vrut să văd ce părere are și el despre unele. Am adăugat și câteva cărți pe wishlist după ”scanarea” blogului. :)



2. Gânduri despre cărți (Roxi, http://thoughts-about-books.blogspot.ro)

Blog-ul lui Roxi este unul dintre primele blog-uri pe care am început să le urmăesc. Cu ajutorul lui Roxi am descoperit super multe cărți minunate și mi-am personalizat blog-ul și am schmbat atâââtea păreri ♥
Mulțumesc enorm, Roxi, pentru tot ajutorul!
Distracție plăcută în Grecia, eu aștept pozeleeee!


1. Cristina Boncea (Cristina, https://cristinaboncea.com)

Ador orice postează ea, orice! Citesc orice fel de postare până la capăt fără să mă plictisesc, îmi place extrem de mult cum scrie și că nu exagerează în scris. Scurt și la obiect. 
Am descoperit extrem de mulți autori de la ea și încă descopăr, autori și cărți. De fiecare dată îmi iau câte un carnețel și scriu acolo tot ce ”recomandă”.




Voi urmăriți vreun blog de aici? 
Care sunt blogurile voastre preferate? 

You May Also Like

17 comentarii

  1. Si eu le urmaresc pe toate. :))
    Intru cat de des pot si chiar descopar o multime de carti interesante. Ma bucur ca exista atat de multe bloguri cu si despre carti. ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi, si eu le urmaresc aproape pe toate. Imi plac atat de mult, incat uit de notiunea timpului! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Urmaresc si eu mare parte din ele, si daca nu, am auzit de ele si am intrat cel putin o data pe ele. Interesant articol! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Il urmaresc pe Andrei, este un bloger foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, îmi place super mult cum scrie. Sunt curioasă de cartea lui.

      Ștergere
  5. Din pacate, urmaresc doar goodreads. O sa arunc un ochi si la celelalte bloguri, totusi. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Waaaa, mulțumesc enorm pentru faptul că mă urmărești, Doamne, mă bucur așa mult, nu știu cum să-mi manifest bucuria! :)) For real. Doamne! :) Și eu te urmăresc cu drag, văd mult potențial în blogul tău. Felicitări și o zi superbăăăă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaaay, îmi plac postările, mai ales că ai niște gusturi în materie de cărți, mamă, mamă!
      Încerc să-mi aloc niște timp pentru carte pe care o am de la tine, dacă pe blog scrii așa, atunci curiozitatea mea crește.

      Încerc să mă ”perfecționez”? Sper să am mai mult timp, cum se zice: ”Calitate, nu cantitate”.

      Mulțumesc pentru apreciere :3
      Mai vreau recenziiiii!

      Ștergere
  7. Wiii, ți-am spus-o și în privat, ți-o spun și aici. Îți mulțumesc din suflet că mă urmărești și că îmi apreciezi postările, înseamnă extrem de mult pentru mine. Și mie îmi place blogul tău și o să încerc să-l urmăresc mai de aproape, căci am cam tras chiulul.

    Mult spor în tot ce faci, pupiceeei! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu oblig pe nimeni sî-mi urmărească blog și nici nu vreau să m oblige cineva ”dă-mi și mie comm/like”, dacă îmi place urmăresc, dacă nu, doar citesc unele postări. Uneori pe un blog nu sunt doar postări proaste, chiar și pe cel mai slab blog, o să găsești o postare care să-ți placă!

      Cu blogul tău a început toată chestia aceasta, de la tine am plecat pe mai multe bloguri, de la tine ma descoperit persoane noi.

      Mulțumesc și ție la fel! (hug)

      Ștergere
  8. Foarte interesant blogul .E frumos,voi mai reveni la el.Succes

    RăspundețiȘtergere