Să vorbim. (temă, școală, recenzii, postări, concursuri)

Ciao!
Nu vă îngrijorați, nu este nimic de rău, voiam doar să vă anunț de modificările care s-au făcut pe blog și cele care o să urmeze.


După cum vedeți, tema blogului s-a schimbat. Nu este chiar finalizată, deoarece am căutat mii de teme până am ajuns la aceasta, teme la care nu puteam schimba nimic, nici măcar culorile.

Am ales această temă, deoarece pot edita mult mai ușor, așa mi se pare momentan, o să am nevoie și de câteva păreri SINCERE de la voi, să-mi spuneți dacă vă place ”noul cămin” sau să-mi spuneți ce modificări ar trebui să fac.


Pe partea din dreapta nu am terminat de editat, nu este cine știe ce muncă pentru a adăuga gadget-urile, doar că tema aceasta mai are câteva bug-uri (care țin cam mult) și nu prea pot ”edita” în voie, dar săptămâna aceasta o să reușesc să termin cu aranjatul. Dacă nu o să fiu ruptă de la navetă...clasa a XIa o să fie aglomerată și obositoare, urați-mi noroc! :3



Bun, v-am lămurit și cu tema. Acum să vorbim puțin despre postări.

Dacă o să fiu la școală de dimineață, desigur că o să mă trezesc la 5, ora la care adormeam....*lacrimă* și când o să ajung acasă direct somn. Da, da, o să mai fie weekend-urile, dar cine nu ar vrea să moțăie în weekend? Nu o să fiu o leneșă, deoarece vin și simulările (nici abia nu am început școala și deja simulări, bla bla) și mdaa..
O să încerc să fac câte o postare pe săptămână, dacă într-o săptămână nu o să apară o postare o să pun două în una! Sper să mă țin de cuvânt...să NU faceți screenshot, pls!


Acum recenziile, nu știu cât de des o să fac o recenzie. Sper să citesc minim trei cărți pe lună, sper! Nu o să-mi iau monstruleți, o să mă axez pe cărți până-n 300 de pagini, ca să pot să le car după mine și să reușesc să le citesc mai repede. Mai am de făcut câteva recenzii, la cărțile pe care le-am citit în august, după cum v-am spus și în ”Wrap Up-ul” lunii august. (click aici)

O să postez minim două recenzii pe lună, sper din nou, pentru că știu că nu sunt așa de așteptate. Aici o altă problemă, ultimele recenzii au fost foarte scurte și voi încerca pe viitor să le fac puțin mai ”detaliate”


Interviurile o să rămână lunare, fără discuție, doar dacă uit....ceea ce o să se întâmple sigur, dar o să postez după 3-4 zile de întârziere, nu este nicio problemă. Problema este că rămân fără autori și unii sunt prea ”populari” pentru o persoană ca mine, ca să nu folosesc un cuvânt urât...



Tag-uri, habar nu am...dacă vreți puteți să-mi lăsați niște sugetii, eu am câteva idei, dar nu prea arată bine 100 de tag-uri pe blog, neprimite. Mai am 2-3 primite de la diferite blog-uri, pe care le-am notat! O să le fac...da...



În rest nu știu ce să mai fac pe blog, o să mă mai informez și o să-mi pun mintea la contribuție!



Desigur, voi puteți să-mi lăsați comentarii cu ce ați vrea să mai vedeți pe blog.



Știți că tocmai am încheiat un concurs, intitulat ”#FiiCreativ” (în capul meu se cheamă așa) și ați fost cei mai mulți la mine pe pagină și mulțumesc enorm pentru asta! Cât și pentru activitatea voastră de pe pagină/blog! ♥ Chiar dacă nu am putut alege mai mulți, o să aveți șanse pe viitor, pentru că vreau să fac mai multe concursuri de genul pentru a putea pune pozele primite de la voi pe Instagram-ul Paginii. (click aici)

Avem un concurs actual, ”cititorul lunii” (click aici) și mai urmează două, dar încă nu vă dau detalii. Săptămâna viitoare o să pun unul identic cu pozele, deci să vă pregătiți camerele și imaginația, desigur!


Deja m-am lâlâit prea mult, dar voiam să vă spun cum o să rămână lucrurile de acum pe blog. Nu puteam să fac o recenzie la fel de lungă...pff...atunci mi se blochează neuroni și se încâlcesc, doamne ferește!


Mult succes și vouă în anul școlar! (scuze)




You May Also Like

11 comentarii

  1. Well well. Arata bine pagina, cu tema asta (deși m-am chinuit oleacă pana sa reușesc sa pun comentariu :))). Abia aștept tagurile, știi ca alea îmi plac. O sa fiu și eu activ pe aici în măsura timpului liber. Îți țin pumnii. Multă bafta în toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaaaay Onișor :3 eu am reușit să folosesc html-ul, yaaay. Mă bucur că ai reușit să lași un comentariu.
      O să fac tag-urile la care am fost nominalizată și o să încerc să le postez, de obicei tag-urile sunt cel mai greu de realizat, dar nici nu îți dai seama cât de repede trece timpul când le faci.
      Mulțumesc de activitate și susținere 💕

      Succes cu blogul și cu liceul, bobocel! Hihi

      Ștergere
    2. Hihi. Glumeață mai ești tu. Da, îs grele, și da, trece timpul mai repede când le scrii, dar da, îs mai interesante și îs mai faine pentru cititori.
      Mersi și eu și bafta din nou! :))

      Ștergere
    3. O să reușesc să le public :)) și știu că multora le place genul acesta de articol :3 Pupiciiii :D

      Ștergere
  2. Si eu care credeam ca sunt singura care nu vedea de unde se lasa comentarii, mai ales ca eram pe telefon :))) Modificarile blogului chiar imi plac, sunt curioasa cu ce idei vei veni pe viitor in legatura cu articolele. Succes si tie in noul an scolar!P.S: ADOR TAG-URILE, SA MAI FACI, DA ? Altfel vin peste tine si te presez intr-una! Hihi <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu să modific în HTML WOOOOW, da da.
      Mersiiic, o să reușesc să fac tag-uri mai multe, am pregătită o postareee :3 abia aștept să o finalizez, mor dracu de când stau să o retușez și să o rescriu. grrr

      xoxo

      Ștergere
  3. Eu am zis de la început ca nu o ador in mod special pentru ca albul asta e prea simplu si nu in genul meu (măcar daca era negru. Negrul merge cu orice oriunde) totusi zici ca treaba nu e încă terminata deci poate va iesi ceva drăguț. Pe cat priveste școala...deja sunt foarte traumatizată..si nu puțin .Grav. Rau de tot. Sper sa mai ai timp sa postezi pe pagina. TE VOM AJUTA SI NOI POATE. AM PUTEA COLABORA CU POZE PE CARE LE POTI POSTA PE PAGINA (scriu mare asa poate vede mai multa lume ) cu invatatul ..noroc. O sa ai nevoie.. Exact ca si timpul liber inexistent de acum in colo cel mai probabil. Sper sa mai ai timp de citit pe tren . Asta daca nu devii si tu "o fata din tren" :3 have a good day

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să rămână albul ăsta și după editat, dar cred că mă întorc la tema mea înapoi.
      O să am timp, parcă nu vin așa obosită, chiar dacă azi am făcut toate orele, sper să reușesc. Eu accept pozele de la voi, ar putea să fie mai ușor, dar unii deja o să știe ce postez. O să mă ajuți tu cu pozele, hihi :3

      Nu am reușit să citesc deloc până acum, dar umreazăăăăă

      Goooood daaaay ♥

      Ștergere
  4. Mie parca imi placea mai mult tema aceea simpla, acum ma cam chinui sa descifrez scrisul in unele locuri.

    RăspundețiȘtergere