Interview: Silviu Urdea ( ”Suflet Pierdut” )

 S-a născut în iarna anului 1992, în orașul de la poalele Tâmpei.
A urmat studii de specializare în tehnica proiectărilor CAD. În anul 2011, a început cariera sportivă și a debutat în concursurile de Strongest Man din țară, urmând ca 2 ani mai târziu să fie invitat la o competiție de acest gen în SUA.
La sfârșitul anului 2012, a trăit un moment de „deja vu”, fapt care l-a determinat să înceapă să scrie un roman thriller, privind trei aspecte importante ale vieții: o dragoste pierdută, copilăria și puterea de decizie pe care o avem asupra vieții persoanelor din jurul nostru. Însă după câteva luni, această motivație începea să-și piardă sensul. Experiența s-a concretizat în romanul de debut publicat în primăvara anului 2014 la Herg Benet / Karth, „Suflet pierdut”.

Am întârziat din nou, dar de data aceasta mă înțelegeți, au trecut doar cinci zile, nu v-ați dat seama. Hihi
Azi vă prezint un autor nou cu niște răspunsuri scurte și la obiect! Cum vă plac vouă, nu?

1.  La ce varstă ai început să scrii?

  • La vârsta de 18 ani am început să fac primul pas spre literatura și, totodată, să fac parte din ea.
2. Ce ai simțit în momentul în care ți-ai văzut cartea publicată?


  • M-am bucurat. Era ceva unic, o trăire plăcută și caldă, plină de speranță unui viitor înflorit.


3. Te-ai gândit vreodată că vei ajunge să scrii o carte?


  • Nicidecum. Până în momentul în care... ... Hop-țop. M-am gândit.

4. Care este cel mai greu lucru în procesul de a scrie și de a publica o carte?

  • Nimic nu este ușor în a scrie și a publica. Dar totuși, cel mai greu aspect este acela în care începi să o recitești, să modifici, să tai, să adaugi...


5.  De ce scrii?


  • Scriu pentru că asta simt. Mă face să evadez cu mintea în alte locuri, iar asta mă face să fiu o persoană echilibrată.

6. Menţionează, te rog, o carte (mai multe dacă preferi) care te-a influenţat ca scriitor. În ce mod te-a influenţat?


  • Nu am o carte anume care să mă influențeze, ci toate cele ce le-am citit.


7. Care crezi că sunt părţile tale forte ca scriitor ? Şi ce slăbiciuni crezi că ai?


  • Conform recenziilor, se pare că am stăpânit foarte bine genul thriller, suspansul, în romanul Suflet pierdut.

8. Care este cea mai semnificativă lecţie pe care ai învăţat-o ca scriitor sau care sunt concluziile tale în privinţa scrisului?


  • Am învățat mai multe și sunt convins că voi mai învăța. Cea mai semnificativă lecție învățată este aceea de a nu te grăbi să trimiți manuscrisul către edituri, imediat după ce ai scris ultimul cuvânt din el.

9.  Ți-ai dorit dintotdeauna să fii scriitor? Ce rol a jucat literatura in viața ta?


  • Literatura, cititul... împreună cu imaginația mea m-au făcut să fiu scriitor.

10. Ce gen literar preferi si ce autor in mod special?


  • Am citit destule cărți de Stephen King și John Saul... Cât despre genuri: thriller, thrillerele religioase, horror, polițiste, epic fantasy.


11. Cum ai descrie in cateva cuvinte mesajul cărții tale , „Suflet Pierdut”?


  • Trebuie să ne fim în permanență pregătiți să facem față răului... pentru că va veni, cândva... pentru fiecare.

12. La ce carte lucrezi în prezent si cand va fi ea lansată?


  • Războiul Legendelor. Un epic fantasy complex. O viitoare serie voluminoasă și promițătoare. Sper ca în anul 2017 să se concretizeze munca depusă și să fie disponibil publicului.

13. De ce cartea se numeste „Suflet Pierdut” ?


  • Deoarece, în esență, fiecare personaj din carte are un suflet pierdut.



14. Care este mesajul tău pentru cititorii cărții „Suflet Pierdut” și celor care citesc acest articol?


  • Le mulțumesc în primul rând pentru faptul că vizitează acest blog și mi-au citit interviul. Stați aproape... ” Războiul Legendelor ” vine...



Sper că ați rămas până la sfârșit:) Mai ales că a fost un interviu scurt :D
Ați citit cartea lui Silviu?













Câteva poze cu Silviu:) (când nu este autor, haha)






You May Also Like

6 comentarii