The Opposite Books Tag



Nu știam ce să fac azi și mi-am adus aminte de un Tag drăguț și rapid. Știu cât de mult vă plac tag-urile și așa împăcăm și capra și varza, ahaha.

Am preluat tag-ul de pe blogul DreamlandBookBlog” :)


Fără alte întrebări, să trecem la treabă:


  1. First book in your collection/Last book you bought.
  2. A cheap book/An expensive book.
  3. A book with a male protagonist/One with a female protagonist.
  4. A book you read fast/One that took you long to read.
  5. Pretty cover/Ugly cover.
  6. A national book/An international book.
  7. A thin book/A thick book.
  8. Fiction book/Non-fiction book.
  9. Very (way too) romantic book/Action book.
  10. A book that made you happy/One that made you sad.
-(o să las cerințele în engleză)-

1. First book in your collection

Cărți în casă sunt dintotdeauna, în colecția mea chiar nu știu. Însă, țin minte când eram prin clasa a IIa sau a IIIa, cred, părinții mi-au luat două cărți ilustrate: ”Talismanul” și ”Fetița cu chibrituri”, acestea au fost primele mele cărți citite și pe care le aveam în ”colecție”. După a urmat o carte foarte groasă cu povești pentru copii, care cuprindea: ”Capra cu trei iezi”, ”Făt-frumos cu stea în frunte” ș.a.m.d, diferiți autori: ”Frații Grimm”, ”Hans Christian Andersen” și mulți alții...


1.1 Last book you bought

Hmm, ultimele cărți pe care le-am cumpărat au fost acestea:




Jurnalul Annei Frank” îl voiam de muuuult și acum am reușit să-l cumpăr și eu, iar ”Iulie însângerat” am cumpărat-o pentru opționalul meu la istorie (legat de Holocaust).

Însă, ultimele pe care mi le-am cumpărat pe ”gratis”, dacă pot spune așa, au fost acestea trei:



Le-am primit de la târgulcărții.ro pentru recenzie:)

2. A cheap book

3lei am dat pe ea...părea interesantă + că are 600 de pagini. Nu știu când o să ajung și pe la ea.


2.1 An expensive book



Recomandare de la o doamnă profesoară, dar să fiu sinceră...nu cred că este pe gustul meu această carte. Rămâne de văzut:)


3. A book with a male protagonist

Chiar autorul:)


3.1 A book with a female protagonist

Majoritatea cărților pe care le-am citit)) O prefer pe aceasta, I ♥ GF




4. A book you read fast




4.1 One that took you long to read



5. Pretty cover





5.1 Ugly cover




6. A national book


6.1 An international book



7.  A thin book



7.1 A thick book




8. Fiction book

goodread.ro

8.1 Non-fiction book


9. Very (way too) romantic book



9.1 Action book



10. A book that made you happy



10.1 One that made you sad


Acesta a fost tag-ul, știu că nu am mai spus nimic despre unele cărți spre sfârșit, dar sincer nu a fost cazul. A fost cerința și am pus direct poza:) 

Dau mai departe acest tag (sper că nu l-ați făcut):



You May Also Like

10 comentarii

  1. Uu, ce fain e!!! �� Îmi place și nici nu e complicat! Îl fac sigur! Mersi de tag! ��

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut tag-ul, totusi niciodata nu am inteles (chiar daca si eu am facut-o) de ce trebuie sa specificam o sursa cand ea nu ne-a nominalizat. Mi se pare mai corect sa specific persoana care a inventat acest tag, in cazul in care il preiau random, zic si eu, pentru ca respectivul nu mi-a facut reclama, de ce i-as face eu? Hmm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu știu cine a inventat acest tag..și am zis să preciezez sursa de la care l-am preluat...deoarece nu este al meu. Așa e drăguț:)

      Ștergere
  3. Waa, ce drăguț e tagul! O să-l fac și eu, mulțumesc de nominalizaree. Pupici și spor în tot ce faci! *>*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna :) Vad ca ai preluat o poza de pe blogul meu (cea cu Banda celor sase ciori). Nu ma supar, dar data viitoare te-as ruga sa specifici sursa. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups, o să precizez, le preiau de pe google și uit să precizez. Mulțumesc ☺

      Ștergere