Tag: The Social Media


Mereu wallpaper-ul este cel mai greu de creat, dar nu și cel mai bun!

Cerințele sunt bazate pe ”site-urile de socializare”, aici sunt doar o parte din ele.


Twitter- Your favorite shortest book.


V-am mai spus de această carte într-un Q&A, nici nu știu dacă are 10 pagini, dar este cartea copilăriei mele:)


Facebook- A book everybody pressured you into reading.


Nu știam ce carte să aleg aici, majoritatea persoanelor îmi spun ”Dacă știi ce faină a fost cartea asta, trebuie să o citești!”. Nu cred că sunt singura care a auzit cuvintele astea.


Tumblr- A book you read before it was cool.


Când am citit-o eu nu era așa de populară...



MySpace- A book you don’t remember whether you liked or not.


Țin minte vag ce se petrece aici...pe goodreads apar 2 stele, dar chiar nu mai știu de ce i-am dat 2 stele...


Instagram- A book that was so beautiful you had to instagram it.


Urmează să o citesc zilele acestea..



Youtube- A book you wish would be turned into a movie.


Cât am putut plânge la film:)), inițial nu voiam să cumpăr cartea, am zis că nu o să ajung niciodată să o citesc...dar am câștigat-o la un concurs și am văzut și recenzia Irinei pentru această carte. 


Goodreads- A book you recommend to everyone.


Multă acțiune, mult mister! Cartea asta este perfectă, are misterul care trebuie, nu îți dai seama cine este ”ucigașul” nici până la ultimele 50 de pagini...O recomand cu drag!


Skype- A book with characters that you wish you could talk to instead of just 
reading about.



Acesta a fost tag-ul, a fost simplu de făcut și chiar nu îți trebuie mult timp pentru el. Mai mult timp mi-a trebuit pentru baner:))

Vă recomand să-l faceți și voi și aștept link-ul în comentarii:) Cu scopul de a menționa blogul meu!

Totuși am să nominalizez câteva bloguri:




You May Also Like

6 comentarii

  1. Haha, ce mișto mi se pare tagul ăsta! O să-l fac și eu zilele astea. Eu chiar acum citesc volumul 2 din "Jocurile Foamei" și nu pot decât să spun că primul volum mi-a plăcut la nebunie (am postat azi recenzia, dacă vrei s-o vezi). Cred că ți-ar plăcea și ție. :d

    Mulțumesc mult de nominalizaree, pupici! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AM văzut-o, am văzut și poza pe snapchat:)) abia așteptam să văd cum ți se pare. Tu chiar nu ai citit ”Hunger Games” până acum? wow

      Eu încă aștept să faci celălalt tag:))

      Pupici :3

      Ștergere
  2. Iooooi, merci mult măi. Am și făcut Tag-ul (sincer chiar aveam chef să scriu ceva pe blog).
    https://yukiblack.wordpress.com/2016/10/15/tag-the-social-media/
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut aseară imediat după ce ai postat, wow. L-ai terminat foarte repede :O
      Îmi plac cărțile pe care le-ai ales :))

      xoxo

      Ștergere
  3. Am făcut şi eu tag-ul şi m-am distrat mult la el! https://thecemeteryofbook.blogspot.ro/2016/10/tag-social-media.html?m=1
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am făcut şi eu tag-ul şi m-am distrat mult la el! https://thecemeteryofbook.blogspot.ro/2016/10/tag-social-media.html?m=1
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere