Top 10 cărți citite în 2016




Este primul top de genul pe acest blog! M-am gândit că din cele de 50 de cărți pe care le-am citit anul acesta, trebuie să fie 10 cărți care să merite să fie în acest top. O să adaug și „seriile” pe care le numerotez ca o singură carte în top. J
Mi se pare că a fost mai greu de realizat acest top, deoarece anul acesta nu am găsit cărțile potrivite, dar spre finalul anului, noiembrie-decembrie, am citit niște cărți care mi-au crescut apetitul pentru cărți! 📖📖


Nu am reușit să le fac recenzie la toate, dar la cele care am reușit o să vă las link. 


Nu știu de voi, dar pentru mine anul acesta a fost cel mai bun. Anul acesta a luat viață blog-ul și pagina de facebook și nu doar pe acest „plan” mi-a mers bine. Vreau ca 2017 să fie și mai bun, ceea ce vă doresc și vouă! ♥


10.  Bufnița care se temea de întuneric - Jill Tomlinson

(vezi recenzia aici)
Nici eu nu mă așteptam să am această carte aici, doar pentru simplul fapt că este pentru copii. M-am surprins când am văzut că am „strecurat-o” în agendă ca să o am aici. Mi-a plăcut, m-a relaxat, așa că de ce să nu o adaug aici? Este topul meu, uhuu, fac ce vreau.

9. Sub aceeași stea - John Green


Știu că am citit cartea aceasta și-n 2014, dar anul acesta am zis să o recitesc, deoarece simțeam că este nedrept pentru această carte să rămână cu doar 2 stele pe Goodreads.

8.  Antidotul - Cristina Boncea

(vezi recenzia aici)
Pe aceasta am terminat-o acum două săptămâni, dar nu eram sigură dacă merită locul acesta...Mi-a plăcut mult cartea și am așteptat-o cu nerăbdare.

7. The boy in the striped pajamas - John Boyne


Am citit-o și eu acum două zile în format electronic (pdf) și-n engleză pentru că nu am găsit nici măcar un exemplar în română, voiam să o citesc până să se termine anul, dar o voi lua și-n format fizic. Abia aștept să-i fac o recenzie, chiar dacă m-a lăsat mască și nici prin ruptul capului nu mă așteptam că o să se termine în felul acesta...

6. Altfel...și totuși Alice - Lisa Genova

(vezi recenzia aici)
Chiar îmi pare rău că se află pe locul acestaa, dar circumstanțele nu-mi permit, cărțile care vor urma nu pot să o înlocuiească. 

5. Trilogia „Jocurile foamei” - Suzanne Collins


Trilogie pe care nu o am în bibliotecă, dar pe care le-am împrumutat de la o prietenă. Trilogia am citit-o pe la începutul anului și nu am reușit să mi-o cumpăr nici acum. *ups*

4. Trilogia „Millennium” - Stieg Larsson


TRILOGIE, daaaaar am aflat că s-a publicat și un al 4-lea volum, dar nu scris de același autor. Am adorat această serie, atât cărțile cât și filmele. Trilogie pe care am citit-o în engleză și mi-a fost greu, fiind printre primele cărți pe care le-am citit într-o altă limbă.
Neapărat vreau și următoarea carte.

3. Obiecte ascuțite - Gillian Flynn


Cu această carte mi-am descoperit una din autoarele mele preferate! ♥
Acesta trebuia să se afle în primele 3 cărți, dar nu am putut să o mai ridic, deși am adorat totul la această carte.

2. Hoțul de cărți - Markus Zusak


Această carte a fost pe primul loc până în decembrie, fix la sfârșitul anului cineva s-a găsit să o întreacă. Cartea asta am adorat-o enorm, chiar dacă pentru început nu am reușit să-mi dau seama cine este naratorul.

1. Printre tonuri cenușii - Ruta Sepetys

(vezi recenzia aici)
Daaaaa, ea merită pe deplin acest loc. Nu este coperta originală din România, dar mi-a plăcut extrem de mult copertadin UK adult și nu am putut să nu o pun aici. 
Cartea aceasta este genială, astfel a reușit să o întreacă pe cea de pe primul loc. Amândouă se învârt în jurul aceluiași subiect.


Aceasta a fost ultima postare pe anul acesta, ultima postare în ultimele ore din 2016. 
Aș vrea să-mi spuneți și voi câte cărți ați citit în 2016 și care au fost preferatele voastre! :3

În altă ordine de idei, dacă tot este ultima postare vreau să vă mulțumesc și vouă că mi-ați fost alături atâta timp, mulți sunteți de curând pe acest blog și este datoria mea să vă spun că mă bucur că-mi sunteți aproape și că mi-ați ales blog-ul. Mulțumesc pentru toate comentariile și pentru sprijinul acordat din partea tuturor! 
Să aveți un an genial și să dați peste persoane minunate!💛💛💛

La mulți ani!🎉🎉



You May Also Like

18 comentarii

  1. Din lista ta am citit doar "Hotul de carti". Le-am notat pe celelalte! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. De mult timp imi propun sa citesc "Obiecte Ascutite", am auzit ca e super faina. Si "Hotul de carti" pare tentanta, mi-a placut mult filmul. Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „Hoțul de cărți” este nemaipomenită! Lectură plăcută!!!
      Mulțumesc, de asemenea:3

      Ștergere
  3. Frumoase carti. Din pacate nici una citita. Nu am idee cate carti am citit. Nu am stat sa le numar dar cred ca in jur de 50.
    Din 2017 mi-am propus sa tin cont cat citesc pe luna si preferata care sa fie :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți recomand acest site pentru a monitoriza câte cărți ai citit: https://www.goodreads.com
      La mulți ani! ♥

      Ștergere
  4. Jocurile foamei si Millennium le-am citit si eu. Si ca tot mi-ai adus aminte, am si continuarea, trebuie sa o citesc. Intr-adevar, este scrisa de alt autor, deoarece Stieg Larsson a fost ucis (pentru cercetarile facute).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larsson died on 9 November 2004 in Stockholm, aged 50, of a heart attack after climbing seven flights of stairs to his office, because the lift was not working.

      Să citești continuarea! :D

      Ștergere
  5. Am descoperit multe carti cu ajutorul tau, intrebare:Unde ai gasit cartea de la nr 7 in format pdf? Ai cumparat-o pe pe magazin play sau ai gasit-o gratis?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „The boy in the striped pajamas” mi-a dat-o o prietenă din afară, dar cred că se găsește și pe elefant electronic :D

      Ștergere
  6. Felicitări pentru cele 50 de cărți citite în 2016. Un 2017 plin de cărți frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am citit nici o carte din cele mentionate, dar am vazut filmul Sub Aceeasi Stea si apoi am zis ca nu vreau sa citesc si cartea! Mi-a placut enorm filmul, dar nu stiu de ce cartea nu m-a tentat.
    Hotul de carti este pe lista pentru 2017!
    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Un top interesant. Am regasit o parte din cartile pe care vreau sa le citesc si ceva ceva ce am citit deja. De ce ai dat initial 2 stele pe goodreads cartii Sub aceeasi stea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci mi se părea banală și simplă, dar anul acesta am realizat „durere” cărții, dacă pot spune așa.

      Ștergere
  9. Interesante carti. Am avut ocazia sa citesc cateva din ele, desi am o lista intreaba de carti.

    RăspundețiȘtergere