(1) Am/N-am (NHIE) | Blogger Edition




Aceasta este prima postare din joculețul nostru, pentru prima postare avem mai puțin întrebări, dar pe viitor o să fie totul mai complex.


Sper să vă placă, să vedem întrebările și răspunsurile:



De la Anamaria

🐯 Am/N-am plâns la o carte.

- Am, la multe chiar în ultimul timp. Ultima carte la care am „lăcrimat” a fost „Flori pentru Algernon”, m-a atins un pic emoțional și mi-au scăpat câteva lacrimi. În curând o să apară și recenzia cărții.

🐯 Am/N-am avut de gând să îi dau foc unei cărți ce m-a dezamăgit.

- N-am. Nu m-au dezamăgit multe cărți, cel mai tare m-a dezamăgit „Mănâncă, roagă-te, iubește”, dar nu am ajuns în punctul acesta și nu cred că aș putea face asta doar pentru simplul fapt că m-a dezamăgit.

🐯Am/N-am o carte ce m-a impresionat în mod special.

-N-am. Impresionat în mod special nu, dar care mi-a plăcut la nebunie da. Obiecte ascuțite de Gillian Flynn mi-a plăcut mult.

 De la Iuliana:

🐯 Am /N-am fost dezamăgită de o carte de la care aveam așteptări prea mari?

-N-am, cum am spus și mai sus, am avut așteptări de la o carte, dar nu așteptări prea mari. Acum am câteva cărți de la care am niște așteptări imense și sper să nu mă dezamăgească.

🐯Am/N-am urât atât un personaj dintr-o carte atât de tare încât, din pricina lui, să nu-mi pot continua lectura?

-N-am. Până acum nu am găsit nicio carte cu un personaj buclucaș și singurul lucru care mă face să abandonez o carte este acțiunea, dacă nu înțeleg nimic din ceea ce se întâmplă, adio! 
Poate în trilogia „Fluturi” am găsit un personaj extrem de prost, dar nu am abandonat cărțile, doar pentru amuzament am continuat.

🐯Am/N-am descoperit pasiunea pentru scris în urma cititului ?

- N-am. Înainte să devin o „cititoare” serioasă scriam pe wattpad și încă mai am câte ceva, dar nu am avut niciodată curajul de a publica ceea ce scriam, deoarece era cu totul diferit față de celelalte cărți de pe site. Poate în viitor o să scriu ceva pe wattpad sau chiar pe blog, doar pentru a mă relaxa, nimic serios.


De la Raul:

🐯Am/N-am scuipat într-o carte pentru că a fost foarte nașpa.

-N-am. Cine ar putea face prostia asta? =))

🐯Am/N-am renunțat la o carte doar pentru că era prea stufoasă?

-Am. În general mie nu-mi plac cărțile stufoase, dar asta o să se modifice anul acesta. Am renunțat la multe cărți bune care treceau de 400 de pagini.

🐯Am/N-am vrut să murdăresc o carte inteționat.

-N-am. Clar nu, nu murdăresc nicio carte.


De la Bianca:

🐯Am/N-am iubit o adaptare a unei cărți mai mult decât cartea în sine.

-Am. Surprinzător, nu? :)) Problema este că nu mai știu care film a fost. Aș vrea să spun un serial, dar nu am citit cărțile și nu mă pot pronunța.

🐯Am/N-am făcut un dream cast la o carte care nu are încă o adaptare.

-Am. Antidotul de Cristina Boncea și chiar la majoritatea cărților pe care le-am citit.

🐯Am/N-am un poster dintr-o carte sau dintr-un film ecranizat după carte.

-Am. Am câteva postere din Jurnalele Vampirilor, când aveam camera veche le țineam pe perete, dar acum îs aruncate de mult. Însă mai am câteva postere din filme.


De la Amalia:

🐯Am/N-am scris pe o carte numele crush-ului/unei alte persoane

-Am. Până acum câteva minute băgam mâna în foc pentru asta, credeam că nu am așa ceva, până mi-am adus aminte că prin clasa a 7a aveam un fel de „crush” și am făcut niște desene printr-o carte, daaar nimeni nu își poate da seama. :))

🐯 Am/N-am numărat câte pagini mai am până termin un capitol.

-Am. Mereu fac chestia asta, ca să văd cât mai citesc sau cât mai am până termin cartea respectivă.

🐯Am/N-am citit mai mult de o carte într-o zi.

-Am. Chiar trei cărți am citit, toate fiind +150 pagini. 


Acestea au fost întrebările, mai puține pentru prima dată, dar pe viitor o să devină totul mai complex. Azi, fiind sâmbătă, am postat acest joculeț, doar din simplul fapt că am avut o problemă tehnică. Ne auzim vinerea viitoare cu același joculeț. 
Nu uitați! În fiecare vineri!

P.S Dacă vreți să vedeți și postarea celorlalți dați click pe numele lor și veți ajunge pe blog.


You May Also Like

4 comentarii