Reading Challenge For 2017

Pe lângă challenge-ul de citit 60 de cărți și lista pe care mi-am propus-o anul acesta am zis că un challenge unde mi se spune exact ce să citesc într-o lună este perfect!



Cei de la HaiBun ne-au adus un challenge pentru 2017 unde ne precizează exact ce „obiective” să urmărim în lunile ce urmează.


Eu pentru luna ianuarie mi-am propus să recitesc „Jurnalul Annei Frank”, știu că i-am oferit 5/5 pe goodreads, dar nu am și inclus-o în topul meu pe anul 2016. Dacă tot este singura carte pe care o am specifică lunii ianuarie, o istorie reală, am spus că merită să o recitesc mai ales că este o carte bună și puternică. 

În lunile următoare o să vă prezint prin diferite postări ce mi-am propus eu să citesc specific. 

Vă îndemn și pe voi să faceți acest challenge, deoarece mi se pare foarte util și vă ajută și cu inspirația atunci când nu știți ce vreți să citiți.

Dacă participați la acest proiect, voi ce carte citiți în luna ianuarie? ♥


You May Also Like

3 comentarii

  1. Eu voi zice pas :) . Citesc din instinct, cumpar cartile in functie de buget (asta e, banii dicteaza :( ) . Cel mai important este, insa, timpul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu citesc e am de la sponsorizări sau cărți pe care le vrea în momentul respectiv, dar aș vrea să mă țin și după un program! Așa pofta de citit crește :3

      Ștergere
  2. Trilogia Labirintul de James Dansher, și seria Eu sunt numarul 4 de Pittacus Lore

    RăspundețiȘtergere