Revista Psychologies | Psihologie & dezvoltare personală



Când ies cu mami prin oraș să facem cumpărături, mereu ne oprim pe la chioșcurile de ziare și uneori pe la librăriile din zonă.

Azi, ca de obicei, am mai pus ochii pe o carte, dacă vânzătoarea a văzut că sunt interesată de cartea „Maturitatea” de OSHO, normal că a mai avut ceva armament prin spate.



Mi-a mai arătat o carte și anume „Prieteniile Toxice”. Dacă tot eram captivată de cărțile motivaționale/psihologice am zis că astăzi să îmi mai completez această serie. Bine...acum am trei cărți... 



Nu că sunt o mare fană a cărților motvaționale, dar titlurile astea m-au ademenit.

1. Cea cu maturitatea am zis că mi-o iau sigur, deoarece am zis mai de mult că trebuie să citesc și eu de la OSHO vreo carte pentru că eram invadată de cărțile lui. După vine partea cu „maturitatea”, care m-a atras și mai mult, în ultimul timp mă gândesc la comportamentul meu, la modul meu de gândire și-mi dau seama că m-am schimbat mult față de cum eram, să zicem prin clasele a 8a - a 9a...

Asta e normal, cu timpul fiecare se schimbă, dar la mine a fost schimbarea asta drastică de comportament și de mentalitate. Nu mai am aceleași prostioare prin cap, dificil de discutat pe tema asta mai persoanală, am avut nevoie de carte pentru a mai „zidi puțin la perete”.

2. Cea cu prieteniile toxice mi s-a potrivit mănușă, deoarece perioada asta chiar sunt în dubii cu prieteniile, cu persoanele din jur etc.
Am vrut să văd exact ce este pe aici și cam ce scrie, cine știe... poate găsesc ceva folositor.




Titlul nu are nicio legătură până acum cu ce voiam să vă zic, dar trebuia oricum să fac o mică introducere.



După cum v-am zis, am luat cartea „Prieteniile Toxice” care se afla împreună cu o revistă, inițial nici nu am băgat de seamă revista până am ajuns acasă. Trebuie să-mi scot cărțile de prin folii, așa că asta am și făcut. Când am luat revista „Psychologies” am rămas inițial surprinsă de cum arata și de cum se simțea. O revistă lucioasă și nu ca restul care miros dubios și sunt ca un fel de hârtie de ziare, anyway. 

Mi-a plăcut inițial aspectul, apoi ce se află în interiori, ca oricare revistă îți arată pe copertă titlurile pe care aceasta le cuprind. Mare parte din ele păreau interesante, deci de ce să nu-mi bag nasul.


Eu am descoperit această revistă din greșeală, abia am volumul 104 și sper eu să nu le ratez și pe celelalte.
Mie îmi plac cărțile motivaționale, de dezvoltare personală sau psihologice, iar această revistă le are pe toate. Pe lângă subiectele interesante pe care le abordează, vine și cu niște cărți super!





You May Also Like

0 comentarii