5 CĂRȚI DE CUMPĂRAT DIN ANTICARIAT!

by - 17:50




Recent, am plasat o nouă comandă pe PrintreCărți și voiam să împart cu voi câteva recomandări de cărți. Atenție însă! Promoțiile lor sunt atât de tentante încât titlurile populare se vând foarte repede, așa că dacă următoarele vă vor stârni curiozitatea, trebuie să intrați pe site cât de repede pentru a depune o comandă.

1. Irving Stone - Agonie și extaz
Imagini pentru 1. Irving Stone - Agonie și extaz

În momentul de față, mai sunt pe stoc doar două exemplare, așa că dacă vreți să puneți mâna pe unul dintre cele mai celebre romane din istorie, grăbiți-vă! În caz că nu știți despre ce e vorba, romanul are în centru viața lui Michelangelo, fiind un portret al artistului foarte detaliat. Pe mine una m-a atras acest titlu de când mă știu și sper să mă aflu în posesia lui cât de curând.

2.   Paulo Coelho - Diavolul și domnișoara Prym
Imagini pentru 2.   Paulo Coelho - Diavolul și domnișoara Prym

Aceasta și multe altele dintre romanele lui Paulo Coelho se găsesc la vânzare la un preț foarte bun pe site-ul anticariatului. Personal, am mai citit alte trei titluri de la acest autor, însă sunt foarte curioasă în privința celui de față. Tot ce știu despre conținutul romanului este faptul că o are ca protagonistă pe o femeie pusă în fața unor alegeri radicale în viață, având în vedere lupta constantă a umanității între bine și rău sau întuneric și lumină.

3. George Bacovia - Plumb
Imagini pentru George Bacovia - Plumb litera

Cui nu i-a plăcut Bacovia în liceu? Eu una încă de atunci îmi doream să pun mâna pe acest volum de poezie pentru a descoperi ce alte versuri fascinante a mai scris poetul nostru român. Am descoperit această ediție de la Litera, care cred că este cea mai nouă posibilă, așa că abia aștept să văd dacă se va păstra pasiunea mea pentru acesta.

4. Oscar Wilde - Crima Lordului Savile
Imagini pentru 4. Oscar Wilde - Crima Lordului Savile

Pentru cei dintre voi interesați de romanele polițiste, puteți găsi pe site-ul anticariatului acest titlu interesant și publicat la noi în anul 2009. Oscar Wilde se numără printre autorii mei preferați și cu siguranță această scurtă povestire nu se va lăsa mai prejos de celelalte scrieri ale sale. Din câte am înțeles, povestea este o satiră la adresa nobilimii din Epoca Victoriană, deci ce poate fi mai suculent de atât?

5. Rainbow Rowell - Fangirl
Imagini pentru 5. Rainbow Rowell - Fangirl

O carte de care cu siguranță ați auzit! Ea se găsește în anticariat la prețul de 30 lei însă trebuie să fiți rapizi pentru a putea pune mâna pe ea. E o carte foarte populară printre booktuberii de pretutindeni, așa că dacă nu ați citit-o încă, acum este ocazia perfectă!

Acestea ar fi și recomandările mele de pe PrintreCărți. Voi ce cărți ați cumpărat până acum din anticariate?




You May Also Like

0 comentarii