Recenzie: În umbra pașilor tăi de Vitali Cipileaga





An apariție: decembrie 2016

Categorie: Ficțiune/Literatură română contemporană

Nr.pagini: 250


Editură: Bestseller

Mereu mi-am dorit să încerc cărțile de la Besteseller și încă vreau să o fac. Am citit „În umbra pașilor tăi” și „De vorbă cu Emma”, dar din păcate am simțit din prima când am citit „De vorbă cu Emma” că nu mă împac deloc cu stilul autorului. Încă sunt curioasă de autorii de la Bestseller și vreau să-i testez, sper să fiu surprinsă de restul.

Cartea este foarte ușor de citit, chiar dacă sunt 200 și ceva de pagini, se citesc foarte repede, o oră – două?


Majoritatea bloggerașilor mei au citit deja cartea și cam toți au rămas surpinși de ea, le-a plăcut extrem de mult. Mă întrebam eu de ce nu? „Gusturile diferă” că eu abia acum îmi dau seama.


Lumea lui Theodor se prăbușește în momentul în care o pierde pe Paula într-un accident rutier. De aici încolo totul își pierde orice rost. Lasă cariera în advertising, se mută cu traiul și începe o nouă viață. Însă fără Paula aceasta e o suferință continuă.

Într-o căutare interioară profundă, Theodor învață să nu mai gândească doar la timpul trecut și acceptă noile provocări ale vieții.

Theodor prea des se aruncă în relații care nu au un viitor, a făcut cunoștință cu o anumită fată la barul pe care acesta îl conduce, iar în 2 zile deja s-au mutat împreună, bine... ea la el.

Nu prea am înțeles deloc subiectul romanului, ce a încercat de fapt Theodor să fac?



Știu că nu am mai prezentat personajele, sunt foarte puține cu care face Theodor, personajul principal, cunoștință. 

Nu mi s-a întâmplat să nu am cuvintele la mine la o recenzie, dar nu am fost deloc prinsă de carte și de acțiunea ei, nu am reușit să pricep ce Dumnezeu vrea Theodor să facă! 😶

Cartea o recomand personelor care vor o carte pentru citate și trăiri exprimate frumos, dar nu cu o poveste, nu cu acțiune. Romanul acesta e plin de citate, plin de trăiri așternute frumos, dar fără vreun sens... 

Cei care ați citit cărțile lui Vitali Cipileaga, v-au plăcut? De ce?
 Vreau să văd ce a găsit de fapt lumea la cărți! 😊


Mulțumesc pentru cartea spre recenzare editurii Bestseller! Îmi pare rău că nu am spus înainte, nu reușesc să mă împac cu stilul autorului, nu este genul meu! 😓

Cărțile autorului le găsiți pe site-ul lor official, dar și pe librăriile online, elefant.ro și libris.ro! 😌😃





You May Also Like

3 comentarii

  1. Nu am citit nimic de la Vitali Cipileaga, eu sunt cumva orientată pe cărți de dezvoltare personală și mai practice. Urmăresc cu drag toate recenziile tale și abia aștept să văd care va fi următoarea carte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit cartea De vorba cu Emma si sincer mi s-a parut o carte realizata din prea multe citate si nu stiu ce sa zic daca ar fi tentata sa citesc o noua carte a acestui autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti in acelasi sentiment cu mine .
    http://anavasilescu.ro/books-and-movies/item/459-in-umbra-pasilor-tai-vitali-cipileaga.html

    RăspundețiȘtergere