Back home.




Hello, peeeeeps!
Mi-a fost așa dor să scriu asta! Ah!
Mi-ați lipsit mult și mă simt bine să fiu „acasă” din nou!


Mi-am planificat ca de luni să fac un mic „experiment”, vreau să fac o săptămână de recenzii. Cum a venit inițiativa aceasta? O urmăresc pe Andreea Chiuaru (de la blogul blogdeidei.ro) pe Instagram de anul trecut, de prin octombrie. Ea tocmai și-a planificat o lună de articole, eu una nu m-aș descurca cu atâtea postări, deoarece sunt axată doar pe un subiect: cărți, poate și filme.

Îmi propun ca în fiecare zi, de pe 19 august până pe 25 august, să apară câte o recenzie pe blog.

Iar alte noutăți pe care aș vrea să vi le transmit ar fi faptul că m-am întors pe bookstagram (@pierdutiinliteratura) și am întemeiat și un club de lectură în Iași, duuupă câteva luni bune. Ne găsiți pe pagina de Instagram @Bookuria. Suntem 4 fete care ne-am unit forțele și am scos ceva frumos, sperăm noi să vă și placă.

Chiar dacă nu sunteți din Iași, noi o să facem partea aceasta și online, vă invităm să citiți alături de noi și să ne dați de știre tag către noi și nu ezitați să folosiți hashtagul #bookuriaclub pentru a vă descoperi.

Cartea pentru august – septembrie este „O fată din bucăți”, propunerea mea, și abia aștept să văd ce se ascunde după coperta „tristă”.

          Mi-am propus să vă povestesc puțin despre facultate, câte ceva despre voluntariate și diferite lucruri ce s-au mai întâmplat în acest an. Chiar aș schimba puțin tematica blogului. Vreau să vă aduc mai multe subiecte, dar, desigur, cărțile rămân obiectivul meu principal. Vorbim curând despre facultate, voluntariate, bloggeri începători...


Acestea fiind spuse, noi ne revedem de luni în fiecare zi cu câte o recenzie!

Stay tuned,
Tigruț



You May Also Like

2 comentarii

  1. Hehe, am zis să văd și eu ce mai e prin blogosfera asta de carte și mă bucur că am găsit viu blogul tău. Hai cu recenziile alea, că le aștept! hugs.

    RăspundețiȘtergere