Recenzie: „My Dilemma Is You 1” de Cristina Chiperi

💚Autor: Cristina Chiperi
💚Categorie: YA/ Ficțiune
💚Pagini: 336
💚Editura: Litera
Hello peeps!
       



          Undeva pe la ora 23.00 mă plictiseam și am aveam nevoie de niște dramă de la personaje. Așa că am aruncat o privire în bibliotecă să văd cu ce aș putea să-mi satisfac această poftă. Am observat My Dilemma Is You 1 și am spus că asta este cartea.


          Autoarea avea 16 ani atunci când a scris această capodoberă și a ajuns să mai aibă și 3 volume. Chiar sunt curioasă, extrem de puțin ce e drept, despre cum a evoluat autoarea pe parcursul celor 3 volume, deoarece acest volum are doar cuvinte, personaje normale, dar asta urmează să vă spun mai jos.



          Mă scuzați... Cartea aceasta avea acțiune și nu am găsit-o eu?
          Avem un personaj principal, ei ce să vezi, cu numele autoarei. O avem pe Cristina sau Cris care are o soră, o mamă, un tată... Tatăl ei primește o promovare și trebuie să se mute din orașul în care au crescut.

          Desigur, avea doi cei mai buni prieteni și abia au reușit să se despartă, după plânsete și promisiuni că vor rămâne alături unul de celălalt indiferent de distanța care este între ei, aceștia își leagă prietenia prin brățări.

          Avem spiritul de Wattpad din 2015 alături de noi și așa și acțiunea. Personajul nostru principal ajunge în noul oraș, unde se ciocnește de câțiva adolescenți pe plajă, întâmplător vorbind.

Când începe prima zi de liceu a lui Cris descoperim din nou personajele cu care am făcut cunoștință pe plajă, normal că erau cei mai hot băieți din liceu, normal că erau în aceeași clasă cu personajul principal. Nu așa erau poveștile pe Wattpad acum vreo 4 ani?



          Ce acțiune mai este în carte? Păi dramele dintr-un liceu din Miami, unde personajul principal, Cris, este pus în diferite situații: se îndrăgostește de un băiat popular, drama queen din acel liceu râde de ea și o jignește pentru că așa e în orice liceu. Restul personajelor se împrietenesc și îi sunt alături în momentele grele, trece prin diferite momente cu iubitul ei, nu știe dacă-l iubește cu adevărat, descoperă un bad boy... De aici vă imaginați și singuri ce se mai petrece în carte.


Trebuie să știți că niciodată nu rețin cum arată personajele, dar prefer să mi le imaginez singură.

  




          Cris, personajul principal, o adolescentă tipică care trebuie să se transfere la un nou liceu din cauza tatălui ei. Aceasta are doi prieteni cei mai buni pe Trevor și Cass.
          Cris e genul de fată simplă din liceu, inteligentă, care știe cum să întoarcă o replică reginei liecului, iar băieții populari o observă cu ușurință și îi iau apărerea în fața tuturor.





          Susan este drama queen a liceului, fata populară care se comportă urât cu orice vietate pe o rază de 20km. Normal că este împreună cu cel mai hot băiat din liceu, Cameron și relația lor pare superficială de parcă sunt împreună doar pentru a dubla nivelul de popularitate pe care-l au.












          Cameron este bad boy-ul acestei cărți, dar el chiar are sentimente pentru Susan, tipa populară din liceu, el o vede altfel de cum o privesc prietenii lui. O vede o fată normală, drăguță, bine educată, frumoasă...







 



        Matt este primul iubit al lui Cris de când s-a mutat în Miami, relația lor pare să fie perfectă, dar ceva simte să-l deranjeze pe Matt când Cris stă doar prin preajma lui Cam... Hmm, vă las pe voi să vedeți cum decurge triunghiul acesta și ce se ascunde în spatele sentimentelor.








          Nu am nici cea mai vagă idee de ce am vrut să termin cartea, am ajuns la 3 a.m la pagina 170 și deja îmi închipuiam cum continuă, ce se mai întâmplă și cum sfârșește. Am avut, cred, o speranță poate până la final se schimbă ceva și devin interesantă cartea, dar cartea nu reprezintă mai mult de o un an de liceu. Dacă aș scrie acum o carte despre perioada mea din liceu, cu siguranță am aș avea mai mult succes și s-ar întâmpla ceva cu adevărat interesant.

          Eu una recomand cartea dacă cineva se plictisește și vrea puțină dramă din partea unor personaje. Să râzi pe seama lor și pe ce se întâmplă-n carte, nimic mai mult.
         
Keep reading until next time,
Tigruț

You May Also Like

0 comentarii